Avatar billede dang Praktikant
10. februar 2010 - 02:25 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Pub til Png.

Kan det virkelig passe at man ikke kan få konverteret en pub fil til png?
Nu har jeg googlet mine fingre af uden resultat.
Avatar billede thov Forsker
10. februar 2010 - 04:16 #1
.PUB filer kan være flere ting, mest sandsynligt er det en 'Publisher' fil.
Der findes ingen freeware fremviser til den slags, så enten må afsender konvertere til PDF, eller også må du installere en 'Trial' af Publisher - hent den her http://office.microsoft.com/en-us/publisher/HA102339061033.aspx
Avatar billede bauerdata Nybegynder
10. februar 2010 - 07:44 #2
Send mailen tilbage og bed om at få den i ods format.
Avatar billede dang Praktikant
10. februar 2010 - 09:17 #3
Så ryger mailen tilbage samme vej med en anmærkning :)
Se´nd svar begge.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
10. februar 2010 - 10:13 #4
:-)
Avatar billede thov Forsker
10. februar 2010 - 13:57 #5
Kommer her :-)

Havde den "tankeløse" mail afsender virkelig forventet, at du også havde investeret i Publisher ?
Avatar billede dang Praktikant
10. februar 2010 - 16:04 #6
Ja hvad kan man da ikke forvente når man tilbyder gratis hjælp. :P
Avatar billede thov Forsker
10. februar 2010 - 17:18 #7
Hehe.. Fil-extensions er, for mange, en by i Rusland. LOL
Avatar billede dang Praktikant
11. februar 2010 - 09:47 #8
Jeg fik filerne i pdf og kunne så rive dem igennem photo shop.