Avatar billede tubber Juniormester
08. februar 2010 - 06:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MySQL Conneciton

Har nu installeret MySQL Connector 6.2.2 NET og gjort som der står i installations guiden.

Når jeg så åbner min app. og vil tilføje en SqlConnection kan jeg ikke finde MySQL i listen som der bliver vist i dokumentationen.

Hvad gør jeg lige galt ? nogle filer der skal installeres bestemte steder ?

Andre forslag ?

/Tubber
Avatar billede tubber Juniormester
08. februar 2010 - 16:45 #1
Har også prøvet 5.0.9 uden held, og 1.0.10 kan jeg ikke installere da jeg ikke har framework 1.0 ?

Så håber lidt på nogle kloge svar :)
Avatar billede tubber Juniormester
08. februar 2010 - 20:39 #2
Nå prøvede så 6.1.3 uden held så gok på loftet efter VB6 så må vi se om den vil.

Er dog stadig interesseret i at få lavet en løsning :)
Avatar billede tubber Juniormester
09. februar 2010 - 16:50 #3
Lukker igen fik både mysql connector og bytefx til at virke, kan dog kun få connector 1.0.10 til at virke nyere versioner vil ikke :(
Avatar billede tubber Juniormester
09. februar 2010 - 16:50 #4
Svar