Avatar billede ngr Praktikant
04. februar 2010 - 18:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Visning af file properties i Bridge

Bridge har en lille skærm, hvor den viser file properties for det billede, man "står på", og når man kører videre til næste billede, vises der properties for det.
Men hvis man klikker på et, således at der hentes ind i PhotoShop og derefter vender tilbage til Brige ved hjælp af Shf-Ctrl-W, så bliver Bridge ved at vise data for det samme billede, uanset hvilket billede man "står over".
Skal det mon være sådan?
Avatar billede prodic Mester
05. februar 2010 - 11:42 #1
Sådan skal det ikke være nej.
Har du forsøgsvis opdateret dine Adobe-programmer, og set om det hjalp?

Til sidst kan du prøve at nulstille din preference-fil. Start Bridge og hold ctrl+shift nede LIGE efter. Så kommer der på et tidspunkt en "reset preference"-boks.
Avatar billede ngr Praktikant
05. februar 2010 - 18:16 #2
Hvordan opdaterer jeg?
Avatar billede justrace Novice
08. februar 2010 - 15:32 #3
lik >Help>>pdates. :
Avatar billede ngr Praktikant
08. februar 2010 - 17:52 #4
?
Avatar billede justrace Novice
08. februar 2010 - 18:04 #5
Trænger til nye batterier i tastaturet.

Klik: >Help>Udates.
Avatar billede ngr Praktikant
08. februar 2010 - 22:34 #6
Det hjalp! Må jeg få nogle svar til points.
Avatar billede justrace Novice
08. februar 2010 - 22:55 #7
Jo da.