Avatar billede 46peter19 Nybegynder
30. januar 2010 - 08:14 Der er 21 kommentarer

Hvordan får jeg slettet alle mine oplysninger og meldt mig ud?

Da der er sket en fejl mht password og brugernavn, er jeg nødt til at få alle mine data slettet og udmeldt mig af Eksperten.
Så kan jeg indmelde mig senere med nye data.
Præcis - step by step - hvordan får jeg slettet mig selv.
Fik at vide at det var via "min konto"
Hvor finder jeg "min konto"
Er der slet ingen styring fra selve Eksperten, så man kan kontyakte dem direkte og få sagen ordnet straks?
Mvh
Peter
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2010 - 08:23 #1
Jeg er næsten overbevist om at du skal have fat i en af dem.
Der er vist ikke nogen måde selv at slette sin bruger på.
Avatar billede 46peter19 Nybegynder
30. januar 2010 - 08:36 #2
....  problemet er at finde ud af hvordan man kommer  i direkte kontakt med Eksperten.  har forsøgt, men blev guided /ført rundt i systemet.
Holder pause til kl. 15.  skal på job
Mvh
Peter
Avatar billede vejmand Juniormester
30. januar 2010 - 09:09 #3
Du kan prøve at sende en intern besked til Lars her: http://www.eksperten.dk/profil/lars_pcworld.dk

Men jeg tror ikke du får din konto slettet.  :-)
30. januar 2010 - 10:08 #4
Du kan ikke få SLETTET din PROFIL; men du kan selv redigere alle oplysninger i den (incl Passwd mm.).
Når du er logget ind så kig efter

[Min profil] knappen

og i det vindue

[Rediger] knappen

...
Avatar billede vejmand Juniormester
30. januar 2010 - 10:13 #5
karise_larry >> Brugeren ønsker at ændre sit nick-name, det tror jeg ikke man kan......
30. januar 2010 - 10:25 #6
... Nej det har du ret i - det kan man vist ikke i denne version af E. (I tidligere version kunne man godt...)
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2010 - 10:27 #7
Avatar billede Jensen DK Novice
30. januar 2010 - 12:37 #8
Dem er han ligeglad med.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2010 - 21:06 #9
Vi havde ikke opdaget at du havde brugt dit password som brugernavn...

Nu mangler der kun at gættes et brugernavn, så din konto er ikke i fare...
Avatar billede vejmand Juniormester
31. januar 2010 - 21:21 #10
john_stigers >> Det er ikke helt sådan det hænger sammen, men næsten. Dit brugernavn er din e-mail adresse, og den havde brugeren jo opgivet i spørgsmålet, så der var ikke noget som skulle gættes.
Dét var problemet.  :-)

Jeg har haft en længere "brev-veksling" med brugeren, og problemet er løst.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2010 - 21:28 #11
Lyder godt :)
Avatar billede 46peter19 Nybegynder
01. februar 2010 - 11:37 #12
HVOR PRÆCIS - STEP BY STEP -  FINDER JEG "MIN KONTO"SIDE.  OG HVORDAN PRÆCIST SLETTER JEG MIG SELV UDEN AT BLIVE KØRT I RING ELLER HAVNE ET HELT ANDET STED VIA ANBEFALEDE LINKS.
Har spurgt 3 gange om det samme.  Enten får jeg at vide at det kan man ikke,  eller også oplyses at jeg skal gå ind på "min konto"side, som ikke kan findes af almindelige dødelige.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. februar 2010 - 12:12 #13
46peter19 >> Jeg ved ikke lige hvorfor du bliver ved med at køre i ring. Du har gentagne gange fået at vide, at du ikke kan slette din konto.
Din profil er let nok at finde: Klik på Rediger profil oppe til højre, der var du også inde, da du ændrede din adgangskode.

Det bliver ikke anderledes fordi du skriver flere gange, eller fordi du bruger store bogstaver.
Eksperten kan jo ikke gøre for, at du er kommet til at bruge din adgangskode som nick-navn.

Som skrevet til dig flere gange, hvis du vil have ændret dit nick-navn, kan du prøve at skrive til Lars, men jeg ved ikke om det hjælper: http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/lars_pcworld.dk
01. februar 2010 - 12:12 #14
Hvis du meget længe har kigget efter en knap der skulle hedde [MIN KONTO] så kikker du forgæves !

Som jeg har skrevet i #4 så et det knappen [Min profil] du skal finde. Typisk øverst lige over der hvor dit billed ellers kunne have været. Men selvfølgelig først EFTER du er logget ind.

Se #4 ...
Avatar billede vejmand Juniormester
01. februar 2010 - 12:49 #15
Dette link skulle også få dig derhen: http://www.eksperten.dk/bruger/rediger
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2010 - 13:06 #16
vejmand: #10: Det er ikke sådan han skriver her: http://www.eksperten.dk/spm/899946
Avatar billede vejmand Juniormester
01. februar 2010 - 13:31 #17
john_stigers >> Hvad mener du??????
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2010 - 15:49 #18
Min profil

Til Eksperten
Hvordan kan det være at mit password /min kode står som mit navn som alle kan se. Prøvede at finde ud af at ændre det via  "rediger profil" uden held. Kan heller ikke se hvordan jeg ville kunne slette alle mine oplysninger.
Mvh  Peter Østup      dr.ostrup@c.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
01. februar 2010 - 17:52 #19
john_stigers >> Jeg ved ikke hvad du mener, jeg kan jo godt læse det spørgsmål du linker til????

Som jeg skrev til dig tidligere, det problem er løst.
46peter19 havde brugt sit nick-navn som kode, og det er ikke smart, når man samtidig skriver brugernavn/e-mail herind. Så kan enhver jo logge ind på den konto. :-)

46peter19 ville så gerne ændre sit nick-navn, og det kan man ikke, så vi hjalp så 46peter19 til at ændre sin kode i stedet.

Så, problem løst!!!
46peter19 ønsker nu at slette sin konto, og det ved du lige så godt som jeg: Det kan ikke lade sig gøre.....

Jeg ved ikke helt hvor du vil hen???
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2010 - 18:47 #20
John_stigers skrev:
Vi havde ikke opdaget at du havde brugt dit password som brugernavn...

vejmand skrev:
john_stigers >> Det er ikke helt sådan det hænger sammen, men næsten. Dit brugernavn er din e-mail adresse, og den havde brugeren jo opgivet i spørgsmålet, så der var ikke noget som skulle gættes.
Dét var problemet.  :-)

46peter19 skrev:
Hvordan kan det være at mit password /min kode står som mit navn som alle kan se.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. februar 2010 - 19:14 #21
Har du svært ved at få tiden til at gå?  :-)

Siden du skriver alle de citater....
Dem har jeg læst, en af dem har jeg selv skrevet.

Grunden til at 46peter19's kode står som nick-navn, er at 46peter19 har valgt det......Igen igen igen, den del er løst, koden er ændret. Det må da være til at forstå, eller???