Avatar billede n_j_b Nybegynder
25. januar 2010 - 21:24 Der er 1 løsning

Webshop - hjælp til PHP og java/AJAX

Jeg har brug for en funktion på min webshop, der involverer PHP, Javascript/AJAX.
Jeg kan selv PHP på hobbyplan, men jeg kan ikke andet end implementere færdige javascripts/ AJAX.

Jeg ved godt, at følgende er en ordentlig mundfuld, men hvis nogen har evnen og lysten til at hjælpe mig med dette, vil jeg gerne betale for det.

Det jeg har brug for er:

Produkter med hver deres unikke radio-button bliver loopet fra mysql.
Når man markerer en radio-button ved et af produkterne, vil produktets pris, blive vist et bestemt sted på siden (Browseren må ikke blive opdateret, Derfor går jeg ud fra at man skal have AJAX indover). Dette skal også helst ske uden en submit-button.

Ydermere er der nogle tilvalgsmuligheder til produktet, der vil gøre, at prisen bliver dyrere. Disse tilvalg har hver deres checkboxe. Når en checkbox ud for et tilvalg bliver check'et, vil prisen for dette tilvalg blive adderet til total-prisen. Igen uden at browseren opdateres.

Dette er grundlæggende det jeg skal have lavet. Der vil nok komme nogle flere funktioner til når dette er lavet.
I øvrigt er resten af hjemmesiden stort set lavet.

Skriv evt. en email..

Mvh Nikolaj Sørensen -
Avatar billede JJanden Nybegynder
01. marts 2011 - 17:54 #1
LUK