Avatar billede nemlig Professor
25. januar 2010 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejler hver gang browser lukkes

Hejsa.
Jeg har en bærbar med Vista Home Premium SP2 OG IE8.
Browseren fungerer fint indtil jeg vil lukke browseren eller en fane.
Så får jeg denne fejl:
Internet Explorer er holdt om med at fungere. Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt....
Hvis jeg har flere faner åbne, og lukker den ene, så får jeg også fejlen, men de øvrige faner fungerer fortsat.

Håber på en løsning.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. januar 2010 - 20:55 #1
Vista er en fejl - tag en backup ('windows let overførsel' i systemværktøjer tager det hele med), og formater/indlæs win7.
Hvis du ikke vil opgradere, så skift til firefox.
Avatar billede haverslev Novice
25. januar 2010 - 20:58 #2
Kontrolpanel->Internet indstillinger-> "fane" avancereret -> "knappen" Nulstil!

Efterfølgende skal du nok/muligvis installere Java, Flash osv.
Avatar billede nemlig Professor
25. januar 2010 - 21:02 #3
Claes57: Nok en nærliggende løsning, men omvendt så bør det kunne løses. Bortset fra nuværende problem, har Vista fungeret uden problemer.
Haverslev: Det skal prøves....
Avatar billede nemlig Professor
25. januar 2010 - 21:12 #4
Haverslev:
Så er det gjort, og det var løsningen.
I øvrigt skulle jeg ikke geninstallere java og Flash.
Tak for bidraget. Send venligst et sva.
Avatar billede haverslev Novice
25. januar 2010 - 21:17 #5
Fint og selv tak :-)