Avatar billede lonepeter Novice
25. januar 2010 - 20:05 Der er 1 løsning

Få Outlook til at lægge mail i mappen "IMAP Kladder" og ikke "Private mapper Kladder"

Hejsa...

Når man bruger IMAP i Outlook 2007 og man afslutter en mail uden at sende den, så ligger den i Kladder under "Private Mapper" er det ikke muligt at få Outlook til automatisk at vælge den Kladder der høre under ens IMAP konto?
Avatar billede lonepeter Novice
31. januar 2010 - 20:08 #1
Har oprettet i anden kategori, lukker her...

http://www.eksperten.dk/spm/900178