Avatar billede niklasnina Nybegynder
23. januar 2010 - 16:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

fjerne brugernavn i opstarten.

Jeg vil gerne fjerne mit look in i opstarten,således at der ikke skal trykkes på noget navn for at komme videre,jeg er eneste bruger på computeren.
23. januar 2010 - 16:17 #1
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

(Gætter dog på XP *S*) ->

I forbindelse med installation af Framework oprettes der også en ekstra brugerkonto, som så kræver log-on.
Den kan slettes ved at gå i kontrolpanel -> Brugerkonti og slette den konto Framework har lavet (der skal kun være din konto og gæst; er der flere, så slet dem, og er problemet løst.)

---

Iøvrigt -> http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48 - nummer 48
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2010 - 16:22 #2
Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker her dette. Se her hvordan: http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
23. januar 2010 - 16:28 #3
(Shit - det plejer jeg ellers at 'fange' *S* ...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2010 - 16:31 #4
Fik dig ;)
Avatar billede niklasnina Nybegynder
23. januar 2010 - 18:25 #5
Tak for hjælpen,jeg gik til kontrolpanel som du skrev,og det løste problemet.lægger du et svar så du kan få point.
23. januar 2010 - 18:36 #6
Ping...
(Det var et [svar]...)

Men husk #2 bemærkningen!!
Avatar billede ksoren Nybegynder
23. januar 2010 - 20:55 #7
Jeg bryder mig normalt ikke om det der med at slette brugernavne.

run > control userpasswords2

her sætter man Windows op til at logge på automatisk, uanset antallet af konti og om der er adgangskode på.
23. januar 2010 - 21:07 #8
Under alle omstændigheder så kan omtalte .NET Frameword brugeren godt fjernes...
Avatar billede ksoren Nybegynder
24. januar 2010 - 01:22 #9
Måske, afhængigt af hvad man bruger computeren til. Anyways, autologon betyder ikke fjernelse af konti, ikke hos mig.