Avatar billede Stevens Nybegynder
20. januar 2010 - 23:24 Der er 8 kommentarer

problemer med windows vista forstørrelsesglas!!!!

Hey jeg har et KÆMPE problem med forstørrelsesglaset i windows vista. problemet ligge i at jeg aktivret det men kan ikke få det væk dvs jeg kan godt lukke det ned men det skal jeg gøre hver gang jeg starter min computer op og det vil jeg gerne være fri for kan i guide mig til at løse problemet så det ikke er med fra start som det var inden jeg aktiveret det ?? Er godt nok ved at være rigtig godt træt af det!!! på forhånd tak
Avatar billede Eternity Nybegynder
20. januar 2010 - 23:26 #1
Når du logger ind på din computer er der et lille ikon nede i venstre hjørne med handicap/hjælpe programmer som blandt andet dette forstørrelses glas.
Avatar billede Stevens Nybegynder
20. januar 2010 - 23:34 #2
tak for det men problemet er der stadigvæk kan ikke få det fjenet uden at skulle lukket det ned hver gang! kan mand ikke skjule det for altid har ikke brug for det mere!???
Avatar billede milter Ekspert
20. januar 2010 - 23:38 #3
Prøv at kigge her:

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/accessibility/magnifierturnon.mspx

Så vidt jeg ved, er metoden den samme i Vista.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2010 - 00:12 #4
Jeg mener du kan slå den fra i Kontrolpanel -> Øget tilgængelighed
Avatar billede milter Ekspert
21. januar 2010 - 00:16 #5
@vejmand, #4.

... præcis som mit link også fortæller :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2010 - 00:18 #6
Oki, mit engelske er sgu ikke for godt.  :-)
Avatar billede milter Ekspert
21. januar 2010 - 00:22 #7
@vejmand, #6

:-)

Og så synes jeg for øvrigt rigtigt godt om dit profilbillede :-)

En undskyldning for spam til Stevens!
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2010 - 00:27 #8
Tak for det.  :-)