Avatar billede folmerdude Nybegynder
18. januar 2010 - 20:13 Der er 6 kommentarer

Parser fra fx. amazon.com

Godaften! :D

Jeg har et lidt specielt ønske, men jeg tror det er muligt at opfylde..

Jeg har brugt for en "parser" eller en der henter data fra en anden side. fx. Amazon.com

Det jeg har brug for er et script der kan hente dvd-covers ud fra en titel..
Avatar billede repox Seniormester
18. januar 2010 - 21:09 #1
Hvad havde du forestillet dig? Et script hvor du kunne taste et søgeord ind og så fik du et væld af DVD covers fra amazon.com? Eller hvad mangler du?
Avatar billede folmerdude Nybegynder
18. januar 2010 - 21:11 #2
Min idé er at jeg har en liste over film jeg henter fra en database.. Så vil scriptet hentet et enkelt dvd cover ind.. Jeg har søgt forskellige steder og det jeg søger er et script ala. det der sker på www.subscene.com.
Avatar billede repox Seniormester
18. januar 2010 - 21:39 #3
Du skal jo nok regne med at der skal investeres penge i sådan noget.
Ikke alene fordi du risikerer at blive sagsøgt hvis du ikke har retmæssig adgang til dataene - det kan du trods alt betale dig frem til, men også fordi at der skal udvikles noget til at snakke sammen med (eksempelvis) amazons API, og sådan noget vil du næppe få gratis...
Avatar billede folmerdude Nybegynder
18. januar 2010 - 21:46 #4
Mange tak for svaret. :) troede bare det kunne lade sig gøre, uden at blive sagsøgt.. hehe..
Avatar billede repox Seniormester
18. januar 2010 - 21:54 #5
Det kan det skam også, hvis du køber dig adgang eller på anden vis sikrer dig at du har lov til at anvende billederne ;)
Avatar billede repox Seniormester
19. januar 2010 - 12:52 #6
Hvis du ikke vil videre med spørgsmålet her, må du gerne lukke det.