Avatar billede Syska Mester
18. januar 2010 - 20:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er dette tilladt ? og virker den anmeld funktion ?

Hej,

Jeg har tidligere brugt den "Anmeldt" funktion, men der sker aldrig noget.

Nu gjorde jeg det igen ... og der sker ikke noget ... så mit spm er om den virker ? og i læser hvad der kommer ind ?

Er det tilladt at opfordre til ulovligheder, sådan indirekte som her:
http://www.eksperten.dk/spm/898579#reply_7526550

Jeg håber der kommer svar her, da jeg ikke får svar når jeg "Anmelder" et indlæg ...
Avatar billede kimr Nybegynder
18. januar 2010 - 20:19 #1
Hej Buzzzz

Nej jeg tror heller ikke den er helt gangbar, med at anbefale torrents.

Håber du får råbt Eksperten.dk op.
Avatar billede Syska Mester
18. januar 2010 - 20:25 #2
Ja ... håber jeg også.

Specielt også et svar på de r es "Anmeld misbrug" ... eller om det bare er en knap der fører ens anmeldelse direkte til /dev/null ( samme som skralde spanden )
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2010 - 20:38 #3
Ja, der er jo desværre ikke nogen CoAdmin til at tage sig af det lige for tiden, og det er nok derfor der ikke sker noget.

Nej, anmeldelserne ender nok bare i en alen lang bunke i /var/mail/coadmin
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
20. januar 2010 - 21:00 #4
Tak for tippet. Så er det slettet.
Avatar billede Syska Mester
22. januar 2010 - 22:44 #5
Og hvad med fremtiden? Er anmeld knappen waste of out time eller bliver den læst ?

Jeg synes lidt man spilder sin tid ved at skrive til den ... hvis der ikke er nogen der læser den ... så hellere meld det ud, andet er bare ikke specielt fedt ...

mvh
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
23. januar 2010 - 08:17 #6
Fremtiden er at vi er ved at ansætte en til at tage sig af Eksperten. Desværre var der i første omgang ikke nogle som passede, så nu slår vi stillingen op igen.
Avatar billede Syska Mester
11. marts 2010 - 09:09 #7
s