Avatar billede mstitdk Novice
18. januar 2010 - 16:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brandrapport panel til PHP-Fusion

Hey.

Som overksriften lyder har jeg dette system til min brand hjemmeside...

Men min PHP-Fusion programør havde desværre ikke tiden til at lave dette færdig.

Jeg søger derfor en ny der kan hjælpe mig med at lave dette færdigt. og der er et par små fejl i systemet....

Jeg ved ik om det er en fordel at kende til php fusion men jeg kunne da forestille mig at det kun var en fordel til dette...
Avatar billede it-michael Nybegynder
20. januar 2010 - 08:43 #1
Hej Dkbull

Det er en opgave vi kan løse på time basis, vores pris er 150.- DKK.

Så er du interesseret kan du droppe mig en mail, så kan vi tage den derfra!

Hilsen Michael

Michael@outsource-it-to-thailand.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2010 - 10:26 #2
Det kan jeg godt lave for dig.

Jeg er dog nødt til at se mere om selve brandrapporten - hvor avanceret den er - for at kunne svare på, hvad det vil koste.

vh
Thomas

hygum@tigerensrede.dk
Avatar billede mstitdk Novice
14. februar 2010 - 12:37 #3
Er gået over til conrete5