Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
18. januar 2010 - 11:46 Der er 1 løsning

Rip af uddrag af nyhedsudsendelse?

Hej

Jeg skal snart til eksamen, og i den forbindelse vil jeg gerne have et kort videoklip fra en nyhedsudsendelse med i min præsentation.

Da min bærbar holder væsentlig længere på batteriet, og jeg synes det ville tage lidt af den gode idé hvis det begynder at "lagge" fordi den streamer undervejs, vil jeg gerne have rippet et par klip fra nettet.

Det ene i WMA format og det andet i Flash

What to do?

Jeg blev lidt inspireret af et tidligere / lignende spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/spm/810211

Jeg har prøvet CamStudio, Fraps samt Orbit, og synes ikke rigtig at have held med det.
To førstnævne bliver ok - MEN uden lyd :/ (har slået lyd til, men så skriver den fejl)
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
18. januar 2010 - 22:21 #1
Never mind...
Ikke aktuelt alligevel