Avatar billede imtheman Nybegynder
17. januar 2010 - 22:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lær at score og date | Feedback på ny hjemmeside

Hej min ven

Jeg har startet firmaet Alphadating sammen med en af Danmarks bedste dating coaches, jeg er igang med at sætte hjemmesiden op.

Konceptet er at vi lærer "lidt nørdede" mænd at score.

Hvad er jeres umiddelbare indtryk af siden?

Hvad siger i til reklame teksten under Bootcamp og Intens Bootcamp.

Er Købsfunktionen nem at forstå?

Vh.
Martin Carlsson
www.Alphadating.dk
Avatar billede Locodk Nybegynder
18. januar 2010 - 11:38 #1
Personligt syns jeg siden er lidt for popsmart - under intens bootcamp hvor man skal igennem store mænger tekst før man ankommer til det gule område med "slagtilbud". Jeg synes det lugter langt væk af noget fup.

Altså ikke at jeg ikke tror på jeres produkt, det skal nok lykkedes.

Farvekompositionen, 110% rabat, meget tekst med "TV-show agtige" salgslinier.

Kan godt være det bare er mig personligt men jeg ville ikke købe noget på sådan en side :)
Avatar billede store-morten Ekspert
18. januar 2010 - 21:00 #2
Dansk firma/hjemmeside med engelsk tekst?
Bataling over USA?
Nej tak, er stået af uden at have læst siden?
19. januar 2010 - 13:25 #3
Der skal mere arbejde til!

A.  Paa det direkte spoergsmaal om indkoebsfunktionen er nem at forstaa kan jeg svare bekraeftende.  Men jeres shop by price er vildledende - en maanedsrate paa bootkamp intens er ikke en vare.  Spoergsmaal:  Er det korrekt at luksus bootkamp koster det samme som intens bootkamp hvis man betaler det paa en gang?

B.  Paa det direkte spoergsmaal om vurdering af reklameteksterne for Bootcamp og Intens Bootkamp har jeg dette at sige:  I giver en masse pep-snak men ikke nok let tilgaengelige oplysninger om hvad i byder for pengene.  Jeg har nu kikket langt mere intens end en tilfaeldig surfer ville have gjort og jeg ved det endnu ikke.  Der synes at vaere noget at downloade, og i snakker om en fredag og en loerdag aften/nat og skype coaching foer og efter bootcamp.  Hvad indebaerer fredagen og loerdagen?  Vil jeg sammen med en coach fra jer blive taget med paa barer/diskoteker og under jeres vejledning og opmuntring kontakte piger med garanti for at ende i kassen med en eller flere?  Mig alene sammen med en coach eller bliver vi en gruppe?  Hvor foregaar det?  I Koebenhavn, sandsynligvis, men hvor ellers?  I Vojens og Dronninglund?  I Odense og Aarhus?  Er alle omkostninger daekket eller maa jeg ogsaa betale mine egne drinks og lignende?  Skype-coaching, er det fysiske begivenheder eller via elektronisk materiale?  Taenk paa at fyre der er tilbageholdende med at give sig i kast med kvinder vil ogsaa vaere tilbageholdende med at give sig i lag med noget ukendt og "farligt" som jeres program.

Skriv tydeligt og i begyndelsen af siden, foer jeres pep-snak, noget lignende dette:

"Kurset omfatter det foelgende:
(1)  En fredag og en loerdag aften paa bar eller diskotek sammen med en af vores traenede coaches.  Du vil vaere i en gruppe med op til tre ligesindede.  Det afholdes i Koebenhavn, Odense, og Aarhus.  Prisen indeholder seks drinks per aften, yderligere drinks er for egen regning.  Vi garanterer (hvis du foelger nedenstaaende program i sin helhed) at du "scorer" begge aftener.  Hvis ikke faar du kursusprisen refunderet.
(2)  Et videoprogram du skal downloade og studere i forvejen.
(3)  Tre Skype-coaching sessioner der finder sted fredag og loerdag eftermiddag og soendag formiddag."  Hvis noget af ovenstaaende ikke er del af jeres program saa bliv krystal klar med hvad programmet omfatter.

Yderligere vil jeg foreslaa ikke at sige "Oplev misundelsen, forundringen og betagelsen fra venner, kollegaer, studiekammerater.." men i stedet "de der har fulgt kurset rapporterer generelt at de oplever forundring og betagelse, selv misundelse, fra venner, kolleger...."

C.  Umiddelbar indtryk af siden.  Der har i ogsaa noget at rette til.  Jeres kaerneprodukt er bootcamps saa det skal paa forsiden, ikke en liste af boeger (som oven i koebet er tom)  Fordi i har tre produkter, bootcamp intens/deluxe/royal er der vel egentlig tree maalgrupper - maaske skal du skrive:  "Vil du udleve dit potentiale som damernes ven og vil du kunne score efter behov?  Traeningsprogrammet Bootcamp Intens saetter dig i stand til det.  Vil du [hvad er kaernen i Luksus bootkamp?]  Luksus bootkamp er svaret.  .....Royal bootcamp...

Med den forskellighed der er paa mennesker tror jeg ikke paa at der ikke findes mennesker som jeres programmer ikke hjaelper.  Hvis i paastaar det alligevel vil det for mig vaere en grund til at vaere skeptisk ogsaa overfor resten af hvad i fortaeller.  Hvorfor ikke i stedet sige noget som:  "Af de cirka 28,000 maend der har fulgt vores kursus og tilsvarende kurser i USA, Tyskland, og .... rapporterer 92% success.  Skulle du falde i de sidste 8% (hvad vi ikke tror) faar du kursusudgiften refunderet."?

Jeg haaber at disse tanker er nyttige (og at jeg ikke er alt for negativ.)  Jeg oensker success med jeres forehavende og med hjemmesiden.
24. januar 2010 - 07:12 #4
Det kan da godt vaere at traenger til at laere at score for her har jeg ikke scoret noget.  Men det kan maaske naas endnu.  Med mindre du forventer flere inlaeg (hvilket er sjaeldent for spoergsmaal der er en uge gamle og ikke har haft aktivitet i flere dage) vil jeg bede dig at lukke spoergsmaalet.  Det giver god orden og det staar ikke laengere som aabent i min liste af indlaeg.
06. september 2010 - 20:40 #5
imtheman, jeg proever lige en gang til.  Du oprettede dette spoergsmaal og bad Ekspertens medlemmer om, frivilligt og gratis, at vurdere din hjemmeside.  Jeg (og andre) gjorde den indsats at jeg studerede hjemmesiden i detaljer og gav et antal kommentarer og forslag om hvordan du, ifoelge min mening (som du bad om) kunne tilpasse hjemmesiden til bedre at opnaa din hensigt med den.  Men du reagerede ikke.  Du forventer naeppe flere indlaeg nu, saa ifoelge Ekspertens regler skal du lukke spoergsmaalet.  Det giver god orden saaledes at konkludere og rydde op, og saa vil spoergsmaalet ikke laengere staa som aabent i min liste af indlaeg.

Jeg kan se at du i din tid som medlem af Eksperten ikke har lukket nogen spoergsmaal.  Jeg gaar ud fra at det ikke er paa grund af vrangvilje men fordi du ikke har fanget hvordan man goer.  Saa lad mig forklare (maaske til overflod:)  Man lukker et spoergsmaal ved at acceptere et svar, et indlaeg markeret gult, og man accepterer det ved at saette et flueben i den lille firkant og derefter klikke i feltet "Accepter  svar og afgiv points."  I dette spoegsmaal har jeg oprettet et svar hvilket du kan acceptere hvis du mener mit svar var hjaelpsom.  Hvis du vil give points til medlemmer der har oprettet kommentarer maa du bede dem oprette svar og acceptere disse naar de kommer.  Hvis du ikke har nogen acceptable svar (eller slet ingen svar som i dine andre spoergsmaal) maa du selv oprette et svar (for eksempel blot sige "Jeg lukker") og acceptere det.

Men under alle omstaendigheder, afslut hvad du startede og luk spoergsmaalet.  Please.