Avatar billede Maylind Nybegynder
17. januar 2010 - 22:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

søge script

Hejsa

Jeg leder efter en måde at lave et søge script. Vil gerne have man kan søge på de produkter der er på mit site. men synes ikke jeg kan finde noget på nettet.

Kan du hjælpe mig lidt:)
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
17. januar 2010 - 22:35 #1
brug LIKE i mysql query
Avatar billede Maylind Nybegynder
17. januar 2010 - 22:49 #2
kan du give mig et lille eksempel:)
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
17. januar 2010 - 22:53 #3
mysql_query("SELECT * FROM Produkter navn like '$search%'");
Avatar billede Maylind Nybegynder
17. januar 2010 - 23:04 #4
undskyld jeg så besværlig, men kan du lave det hele. sådan som jeg skal skrive det,
Avatar billede Maylind Nybegynder
17. januar 2010 - 23:15 #5
undskyld jeg så besværlig, men kan du lave det hele. sådan som jeg skal skrive det,
Avatar billede muddi Praktikant
17. januar 2010 - 23:16 #6
Hej Maylind,

Jeg tror desværre ikke du får nogen herinde til at lave din opgave for dig, men vi vil alle sammen meget gerne svare på spørgsmål. Men det svarer jo lidt til at lade lektiehjælpen regne alle opgaverne mens du går ud og ryger. Du får intet ud af det.

Men her er et godt link
http://www.weberdev.com/ViewArticle/PHP:-A-simple-MySQL-search

God fornøjelse med opgaven/eksamen :)
Avatar billede Maylind Nybegynder
17. januar 2010 - 23:29 #7
undskyld jeg så besværlig, men kan du lave det hele. sådan som jeg skal skrive det,
Avatar billede Maylind Nybegynder
17. januar 2010 - 23:36 #8
hehe ok... tak for hjælpen
Avatar billede Maylind Nybegynder
21. januar 2010 - 22:59 #9
lukker