Når du starter i safemode, så indlæses diverse tilføjelsesprogrammer ikke. Så der er noget der tyder på at et af de tilføjelses programmer som du har tilføjet i Outlook, laver ballade.
1. Start Outlook i safemode igen. 2. Vælg Funktioner | Sikkerhedscenter... for at åbne Sikerhedscenter dialogboksen. 3. Klik på Tilføjelsesprogarmmer i venstre side. 4. Til højre får du en liste over Aktive, Inaktive og Deaktiverede tilføjelsesprogrammer. 5. Deaktiver nu alle tilføjelsesprogrammer, ved at klikke på Udfør knappen i bunden af dialogboksen. Fjern fluebenet ud for dem alle sammen. 6. Luk Outlook. 7. Start Outlook som du plejer. Nu burde det starte som det plejer. Gør det det? 8. Hvis alt er OK, Så kan du begynde at aktivere tilføjelsesprogrammerne en af gangen.
Når du har aktiveret et tilføjelsesprogram, så luk Outlook og start det igen (vent 10 sek, så det har tid til at lukke ordenligt)
9. Du skal fortsætte med at aktivere tilføjelsesprogrammerne en efter en, indtil du får fejlen igen. Når det fejler igen, så har du fundet det tilføjelsesprogram, som laver balladen. Og så må du enten lade det være deaktiveret eller få en opdatering af det pågælgende program.
Microsoft Exchange Unified Messaging Microsoft Office SharePoint Server-tilføjelsesprogram til import fra kollegaer Microsoft VBA til Outlook-tilføjelsesprogram.
Det var de 3 jeg kunne deaktivere.
Business Contact Manager til Outlook Microsoft Outlook Mobile Service Windows Search Email Indexer
De 3 kunne jeg ikke deaktivere.
Jeg har bare en standard install, og har ikke selv tilføjet andet end Bisiness Contact Manager.
Men er der i den sammenhæng noget af de 3 jeg har deaktiveret jeg ikke behøver?
Business Contact Manager plejer at være en selvstændig installation. Hvilken version at Outlook 2007 bruger du?
Jeg kunne godt mistænke Business Contact Manager for at lave ballede, det har jeg oplevet før. Jeg havde på et tidspunkt problemer med en ny bærbar til en kunde, hvor der var det problem at når man skrev en ny mail, så var der nogle forsinkelser når man sad og skrev. Det udmyntede sig på den måde at når man skrev, så skete der ikke noget med det samme, men et par sekunder efter kom det man havde skrevet. Og kunden klagede selvfølgelig over det.
Det viste sig at være Business Contact Manageren som var problemet. Den blev afinstalleret og problemet var væk.
Start Outlook ved at h.klikke på ikonen og Kør som administrator så burde du kunne deaktivere dem som du ikke kunne deaktivere.
Hvis du ikke bruger Business Contact Manager, så afinstaller det.
Kan det være at fjern/tilføj kan have gjort udslaget? Der kom jo en fejlmedd. ved deaktivering, og det kunne have været en lille fejl i installationen?
Med version, mener jeg Hvilken version af Office pakken, Der kan blive installeret forskellige tilføjelsesprogrammer sammen med Outlook, alt efter om det er Business, Pro, Enterprise.
Og det med slowmotion, har jeg også kun oplevet på den PC.
Jeg må indrømme at jeg er løbet lidt tør for ideer.
Det er mærkeligt at du har det samme problem på 4 maskiner og det er forskellige versioner af Windows og Office. Så man skulle næsten tro at der var noget program som du har installeret på alle maskiner som laver balladen. Men det har du jo tjekket ifgl. #18
Et skud i tågen... Men hvordan har du installeret div. Office patches? har du downloadet en patch og kørt dem samme patch på alle maskiner eller har du brugt Windows Update?
Jeg ville vente og kontakte MS, for at se om der var noget at hente der.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.