Avatar billede henrik1410 Nybegynder
15. januar 2010 - 11:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lenovo Thinkvantage Toolbox stoppes af Winows

Hej - Jeg har et problem med min Lenovo T500 - Thinkvantage Toolbox er downloadet og installeret fra Lenovo men når jeg vil køre programmet kommer der en fejlmeddelse fra Windows om at Windows har stoppet programmet og at Toolbox er holdt op med at fungere - Hvis jeg undlader at klikke på option-"Luk Programmet" kører Toolbox dog videre... Jeg har været inde og se om jeg i kontrolpanel/system/avancerede indstillinger kan tillade at Toolbox kan køre - men dette er der ikke mulighed for - hjælp og tak for den gode tjemeste her - det er bare super. Jeg vil lige tilføje at jeg har haft af- og geninstalleret Toolbox samt at alle opdateringer fra Windows og Lenovo er installeret
Avatar billede henrik1410 Nybegynder
15. januar 2010 - 11:47 #1
Jeg skal også tilføje at Thinkpad'en kører Windows Vista Business med Service Pack 2
Avatar billede henrik1410 Nybegynder
15. januar 2010 - 11:52 #2
Jeg vil også tilføje at computeren er scannet for virus og spyware med McAfee samt AdAware
Avatar billede henrik1410 Nybegynder
15. januar 2010 - 16:35 #3
Jeg vil blot tilføje at computeren er en Lenovo Thinkpad T500 - glæder mig til at få lidt hjælp...:-)
Avatar billede henrik1410 Nybegynder
17. januar 2010 - 01:11 #4
til yderligere orientering kan oplyses at Thinkvantage Toolbox kommer fra PC-Doctor.. håber nogle har et godt råd...?
Avatar billede henrik1410 Nybegynder
25. november 2010 - 14:15 #5
Jeg har selv fundet en løsning ved at installere en nyere version af programmet...