Avatar billede LiseM Novice
14. januar 2010 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger hjælp i Skjern / omegn - opsætning af ny PC

Vi har anskaffet os en ny PC med Windows 7 og Bullguard. Kender ingen af delene.

Vi har brug for en  person, der vil sidde foran min PC og hjælpe mig med at få sat tingene rigtigt op (sikkerhed, tjekke de errors, der kom, da jeg hentede datafiler ind fra ekstern harddisk mv.)

Er der én, der vil bruge et par timer på det eller kender en, der kan og vil? Vi er også mobile indenfor en radius på 50 km, så det behøver ikke foregå her hos os.

Vi finder ud af afregning. Det skal helst være hurtigst muligt.
Avatar billede LiseM Novice
17. januar 2010 - 16:34 #1
Afmelder tråden
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2010 - 21:20 #2
bor i Skjern
Avatar billede LiseM Novice
20. januar 2010 - 19:17 #3
Det lyder interessant.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg har brug for. Dog er der en sikker ting: installation af vores printer. Jeg kan ikke få det til at fungere. Jeg ved ikke, hvad der går galt, men er ved at være dér, hvor jeg tænker indlæsning af startdiske - hvilket jeg heller ikke, hvordan man gør. Og så stadig noget med sikkerhed.

Du må meget gerne give mig noget tilbagemelding.

Tak.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2010 - 19:22 #4
du kan evt. lige skrive på messenger... min adresse står i profilen.