Avatar billede HeleneHH Nybegynder
10. januar 2010 - 21:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hidden fields

Hej Eksperter

Jeg forsøger at lave en hjemmeside, hvor brugeren kan indtaste sin adresse. Adressen skal derefter vises på en ny side.

Jeg går ud fra, at der skal skrives noget php kode, men hvordan får jeg variablerne fra denne kode over i hidden field feltet i min HTML kode?
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2010 - 22:14 #1
Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så indtaster brugeren adressen i et felt, og dette indhold skal derefter vises på den nye side?

Jeg er ikke med på, hvad du vil med hidden fields.

Læs mere her:
http://www.w3schools.com/php/php_forms.asp

  // Steeven
Avatar billede HeleneHH Nybegynder
11. januar 2010 - 09:53 #2
Hej Steeven

Det hjalp meget :) Men nu har jeg det problem, at min side har ændret udseende sammenlignet med, da det var en html siden?

Jeg laver siden i dreamweaver og har en template som jeg laver mine sider ud fra.

Håber du eller andre har en løsning ;)
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2010 - 18:31 #3
Hvordan ændret udseende?
Det er jo to forskellige sider... Du har vel selv lavet hver af siderne?

Kan du komme med et link?

  // Steeven
Avatar billede HeleneHH Nybegynder
11. januar 2010 - 22:40 #4
Nu virker det :)
Avatar billede HeleneHH Nybegynder
12. januar 2010 - 10:51 #5
Hej Steeven

Hvordan giver jeg dig pointene?
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2010 - 21:22 #6
Hej HeleneHH

Så lykkedes det!
God fornøjelse med det.

(Jeg har her lagt et svar - så kan du markere dette svar og tildele point)

  // Steeven