Avatar billede dang Praktikant
08. januar 2010 - 09:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køkken indretnings program

Hejsa Eksperter.

Er der nogen herinde der kender et godt køkken indretnings program. Meget gerne hvor man selv kan oprette skabs fronter, væg og bulv beklædninger. eg har tjekket IKEAs og cadsoftsmen kan ikke rigtig se at de kan det jeg ønsker.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2010 - 10:21 #1
Her er et program (på engelsk):
http://www.smartdraw.com/specials/homeremodeling.asp?id=415298-%28
Du har 7 dage at prøve det i før det koster penge.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2010 - 21:32 #2
Hvad har denne her endt med??
Avatar billede dang Praktikant
20. januar 2010 - 11:21 #3
Den løb lidt ud i sandet :P Vil du ha point som tak for hjælpen :)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2010 - 12:04 #4
Vi kan dele dem,hvis du også lægger svar. Det er fint med mig. Er mest interesseret i at den bliver lukket med en lille bemærkning dertil, hvis du har opgivet projektet.
Avatar billede dang Praktikant
20. januar 2010 - 12:11 #5
Ikke opgivet, men der kom noget andet i vejen, det er helt klart på min to do liste :)
Avatar billede JackieB Nybegynder
05. april 2011 - 14:02 #6
Super at du huskede at give point! :)
har selv brugt smartdraw.com, da jeg købte nyt køkken igennem pengeautomaten: http://www.pengeautomaten.dk/laan-til-koekken

Hvis smartdraw er for avanceret kan du evt. bruge Google's Google SketchUp: sketchup.google.com
Avatar billede dang Praktikant
05. april 2011 - 16:10 #7
Tusind tak for hjælpen, projektet er færdigt !
Jeg brugte det program fra cadsoft, ikke så avanceret så det var lige til at gå til, men desværre heller ikke så mange mulighedder ! Men den 3D funktion der var der er skide god, jeg printede ud og brugte 3D briller, rigtig godt udført.
Og har nu det fedeste badeværelse :)