Avatar billede Lasse-drengen Nybegynder
06. januar 2010 - 15:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Irriterende virus!

Hej!

Jeg har den seneste uge kæmpet med en virus, der kommer konstant. Den irriterer mig ikke eller noget, men mit antivirus-program finder den flere gange om dagen - samme navn og det hele.

Jeg har Spyware Doctor, og jeg søger på den, finder den samme virus som sædvanlig og fjerner den. Så gentager jeg søgningen igen, og den er der igen. Den hedder "Application.TrackingCookies og indeholder 2 infektioner. Jeg har lige taget en scanning igen (cirka en halv time siden jeg tog sidste scanning, og nu er den der igen.

Her er en video med det: http://www.youtube.com/watch?v=LOUH-7Git8s

Mit spørgsmål er så: Har I nogen anelse om, hvad for en virus det er? Måske hvad jeg kan gøre for den forsvinder eller noget i den stil, for det irriterer mig, at den kommer hver gang jeg scanner den :/

- Håber I kan hjælpe :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. januar 2010 - 15:38 #1
Det er "bare" trackingcookies. Det er formodentlig en bestemt side du besøger, der smider dem på din PC.
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. januar 2010 - 15:39 #2
PS. Prøv at tømme dine cookies.
Avatar billede Lasse-drengen Nybegynder
06. januar 2010 - 15:40 #3
Hm, har ikke rigtig forstand på det, men hvordan gør man det? Det er i browseren, ikke?
Avatar billede sumsar1812 Nybegynder
06. januar 2010 - 15:45 #4
grunden er som sagt at du er går ind på en side med som gemmer en cookie

dette tror virus scanneren så er en virus da der ligger noget info som ikke burde ligger der eller noget lign. det

du burde bare ignorere den.
Avatar billede sumsar1812 Nybegynder
06. januar 2010 - 15:45 #5
oh og glemte lige

irritere virus dig på nogen måde? hvis ikke så ignorere den
Avatar billede Lasse-drengen Nybegynder
06. januar 2010 - 15:47 #6
Tusind tak, michael_stim!

Jeg fjernede cookies i Google Chrome, FireFox og Internet Explorer, og når jeg scanner nu, er den væk.

Tusind tak!
Avatar billede Lasse-drengen Nybegynder
06. januar 2010 - 15:48 #7
Dejligt ;)
Avatar billede madser22 Novice
06. januar 2010 - 20:41 #8
hhmm, hvorfor tager du så pointene igen, når du har fået svar på dit spørgsmål?
Avatar billede Lasse-drengen Nybegynder
06. januar 2010 - 20:46 #9
Misforstod måden det skulle gøres på. Har aldrig gjort det før.
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. januar 2010 - 20:50 #10
Lasse-drengen>>Det er helt OK, da jeg ikke samler på point. Men til en anden gang, så bed den/dem der har bidraget med et rigtigt svar via en kommentar, om at lægge et svar. Når det så er gjort, kan du acceptere det/de svar der skal have tildelt point.