Avatar billede jujypemo Nybegynder
05. januar 2010 - 09:30 Der er 6 kommentarer

Søger freelance til support til oprettelse af link på kunders hjemmesider med xml træk fra database.

Hej,

Jeg søger en der kan supporte vores kunder når de kommer igang hos os. Vi laver 3d billeder, når de er kommet på som kunde, skal deres webdesigner lave et link på deres side, som trækker oplysningerne fra xml. Dette skal de guides i. Man skal have mulighed for at ringe til kunden med kort varsel, altså om dagen. Der vil være alt fra 1 til 4 kunder om måneden. Så det er ikke noget der kræver meget tid. Men vigtigt det bliver gjort Asap fra vi får kunden ind. Man skal derfor kunne programmerer og være god til at guide folk i en telefon/mail. Nærmere info følger, hvis man mener at beside kvalifikationerne. Ved ikke om det er tilladt, men vil når i har svaret vil jeg gerne i telefonisk kontakt for at finde den rette. På forhånd tak.
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
05. januar 2010 - 10:46 #1
Det vil jeg sagtens kunne løse for dig.
mvh
Poul-Erik
pej at peprogrammering.dk
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
05. januar 2010 - 11:27 #2
Hvad er siden programmeret i??
Avatar billede jujypemo Nybegynder
05. januar 2010 - 11:36 #3
Det er forskelligt fra kunde til kunde. Det vil være løbende opgaver der kommer. Man skal ikke lave linket, blot lave en nogenlunde standard vejledning til kundens webdesigner, samt guide dem via telefonen hvis problemer eller webdesigneren ikke kan bruge vejledninge.
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
05. januar 2010 - 12:36 #4
Så er du også velkommen til at kontakt mig på info[a]xenos-it.dk
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2010 - 22:24 #5
Jeg kan både programmere, fx xml-udtræk af database, samt har gjort meget i vejledning over telefon. Desuden kender jeg en del til support vha. fjernstyring af kundens pc, hvor jeg kan overtage hans computer og vise ham, hvad man skal gøre.

Kontakt mig gerne på post@tigerweb.dk
Avatar billede it-michael Nybegynder
06. januar 2010 - 07:13 #6
Hej jujypemo

John Larsen, svarer dagligt kunder og hjælper dem med deres Serverer, derudover har han erfaring med DB udtrækinger.Så det XML udtræk i bruger vil ikke være vanskeligt at lave .

Derudover kan vi hurtigt forklarer og støtte kunderne i brug af systemet, jeres kunderne kan ringe hverdag fra kl 07-17.00.

Vores timer pris vil blive beregnet på 30 minuter af 75.- DKK minimum da vores time pris er 150.- DKK.

Du er meget velkommen til at ringe til John på 45 3698 0727.

Hilsen Michael

www.outsource-it-to-thailand.dk