Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
02. januar 2010 - 13:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man un-vac-banned sig selv på steam?

???
Avatar billede albertgf Nybegynder
02. januar 2010 - 13:45 #1
Nej! Steam banner på din Account, så enten skal du finde en servr uden VAC-ban, eller lave en ny Steam profil.

Har du købt programmerne (gætter på Counter) i en butik, kan du knytte koden til en ny account!
Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
02. januar 2010 - 13:48 #2
Jeg har købt mit css på en cd. Kan jeg så bruge cd-kode til den nye acc?
Avatar billede albertgf Nybegynder
02. januar 2010 - 13:54 #3
Okay, nej desværre som det ser ud er det en "One Time Code"..

Så du bliver nød til at starte en Ny acc, og købe spillet igen, det koster cirka 80 kr!

Men du skal så ikke downloade det igen!
Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
02. januar 2010 - 13:56 #4
Okay
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
02. januar 2010 - 14:50 #5
Havde du selv regnet med at du kunne? Der ville jo ikke være den store pointe i den slags ban, hvis du blot selv kan un-banne dig selv.

Du er vel i øvrigt blevet bannet pga. du har snydt eller lignende overtrædelser? Ellers kan du jo klage, men mon ikke det har været din egen skyld? :)