Avatar billede serverservice Praktikant
02. januar 2010 - 13:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Specialist i Seo optimering af hjemmeside - indholdstekster og google visning - gerne på Fyn

Hej jeg søger en Seo specialist som kan hjælpe mig med optimering af mine hjemmesider i open source cms.

Det skal hjælpe med at forbedre google rank og visning på nettet ved søgning på bestemte søgeord som vil skabe flere besøgende for mine hjemmeside kunder.

Jeg foretrækker en person som er specalist og arbejder selvstændigt og helst en på Fyn - du får betaling pr opgave eller pr time du bruger - efter aftale.
Du er meget fritstillet med hvordan du arbejder og vi stoler på at du kan dine ting og så ser vi på hvordan det udvikler sig årene derefter.

Vi arbejder sammen om opdatering af hjemmesiderne for mine kunder - men du laver det du er god til og får adgang som du har brug for.

Du/I må gerne komme med referencer på noget du har lavet tidligere og som har givet en god forbedring af besøgende.

Du kan læse og mig og mine freelancere på http://serverservice.dk og se hjemmesider.
Send gerne noget referencer og dit prisforslag samt timepris på min kontakt mail.

Det er typisk sider i Joomla eller e107 eller wordpress - men har du god erfaring med andre cms vil jeg gerne høre.
Avatar billede serverservice Praktikant
02. januar 2010 - 14:35 #1
Jeg har fået en mail fra Christian Iversen men kan ikke sende til din email adresse - gider du prøve med en anden email ?

MVH Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2010 - 19:35 #2
lukker