Avatar billede Slettet bruger
26. december 2009 - 14:37 Der er 1 kommentar

Ingen hot-mail efter install. af router

Jeg har 2 stk. pc med henholdsvis windows 7 og windows xp som jeg har koblet sammen til et netværk vha. af en router "sitecom dc-210".

Alt (næsten) virker fint mht. netadgang til diverse websites, netbank osv og benyttelse af fælles filer.

Men der er ikke netadgang til hotmail f.eks. windows live mail. Det var der før jeg installedere en router.

Jeg har studeret brugervejledningen til routeren, men tør ikke umiddelbart "pille" ved noget før jeg kender årsagen til problemet.

Kan nogen evt. hjælpe ?

mvh. Preben
Avatar billede Freshsto Nybegynder
26. december 2009 - 15:58 #1
Lyder lidt underligt... Men måske et Port Problem inde i din Router... Har ikke oplevet noget ligende selv