Avatar billede plindstrup Nybegynder
21. december 2009 - 07:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logo

Hej

Jeg søger nogen der vil lave et logo til en meget meget god pris, evt. for point? Sekundært kan tilbydes et link fra siden som logoet laves til. Og hvis du har en hjemmeside i min hjemmesides målgruppe/genre, kan vi måske fikse lidt god omtale på min side.

Min hjemmeside er www.coolblog.dk

Jeg søger et logo der er 60px højt og ikke over 200px bredt.
Logoet skal være i kølige/metaliske blå farver og skal have transparent baggrund. Må gerne passe til en sort/mørkegrå baggrund.

Logoet må meget gerne bestå af navnet CoolBlog.dk, men det er ikke et krav. Det skal fremstå som et logo, og ikke bare ren tekst (med mindre det er muligt at bruge en font der er ret cool, med lidt effekter).

Har ikke så meget forstand på logoer, så ved ikke om ovenstående lyder som volapyk :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. december 2009 - 09:45 #1
Hvis man kan lave et hvor sendes det hen?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. december 2009 - 09:56 #2
poko1 >> Prøv evt. at kigge her: http://www.coolblog.dk/kontakt/  :-)
Avatar billede plindstrup Nybegynder
21. december 2009 - 11:45 #3
Poko1 > Ronni @ Plindstrup . dk
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. december 2009 - 14:54 #4
Jeg har sendt men TDC vil ikke sende dem videre så nu prøver jeg at pakke dem med winrar
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. december 2009 - 15:13 #5
De vil heller ikke sende rarfilen
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. december 2009 - 15:14 #6
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    blot  en prøve
      Sendt:    21-12-2009 15:07

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      'mailto:Ronni@Plindstrup.dk' den 21-12-2009 15:07
            Den ønskede handling lykkedes ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. december 2009 - 16:01 #7
Brug evt. denne:
http://www.gratisupload.dk/
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. december 2009 - 16:31 #8
Jeg fandt ud af det Der var 3 mellemrum i #3 da de blev fjernet lykkedes det
Avatar billede plindstrup Nybegynder
01. november 2010 - 00:21 #9
Lukket...