Avatar billede mut22 Nybegynder
19. december 2009 - 21:22 Der er 5 kommentarer

Hjælp til at få 100 fps i CS !!!

Hej, jeg kan simpelthen ikke få mit cs til at køre med konstant 100 fps ! Jeg har lige købt en ny maskine som manden i fona mente sagtens kunne køre CS 1.6 uden problemer. Jeg har dog ikke kunne få det til at fungere endnu. Computeren er der et billede af her http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4206901910, og grafikkortet er vidst et Intel(R)G45/G43 Express Chipset. Jeg har prøvet at gå ind og se om jeg kunne finde Vsync og slå det fra , men syntes ikke rigtig jeg kunne finde det. Computeren kører med windows 7 , og ved ikke om det kan være en del af forklaringen. Håber på hjælp. på forhånd tak.
Avatar billede justrace Novice
20. december 2009 - 00:15 #1
Jeg syntes du skal gå ned til den fona-dreng og spørge hvor meget han egentlig har forstand på grafikkort! :)

Tror ikke engang det kan klare det i Pac-Man. :)
Avatar billede mut22 Nybegynder
20. december 2009 - 04:15 #2
hmm tror du simpelthen det er grafikkortet som er problemet ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. december 2009 - 20:00 #3
Radio/TV forhandlere ved sjældent ret meget om IT, og du er desværre blevet betjent af en der absolut intet ved hvad du snakkede om.

Du kommer aldrig op på 100 fps på et onboard grafikkort med shared ram!

Desværre skal du nok ofre penge på et nyt grafikkort.
Men så har du endnu et problem, for Acer pc´ere er vist plomberede og kan derfor ikke åbnes uden at garantien ryger ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. december 2009 - 20:02 #4
intet rettes til ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2009 - 13:34 #5
Husk at bede om svar for at lukke.