Avatar billede issthomas Nybegynder
13. december 2009 - 20:32 Der er 9 kommentarer

Mit Pc kendskab rækker ikke, behov for en haj!

Jeg har brug for at finde en person som kan gendanne slettede filer, dekryptere dem og ligge dem frem så jeg kan se. Jeg har selv prøvet at gøre noget, men bliv kontaktet af en eller anden på min skærm, som ville advare mig om at fortsætte, for så ville personen lægge alle mine billeder og MSN relaterede filer på min facebook, for at demonstrere at han kunne lagde han et billede på min facebook, som dog hurtigt blev fjernet. Har som sagt brug for lidt af en haj,vil gerne vide hvad der er foregået på min Pc.

Send mig endelig en besked!!

Thomas
13. december 2009 - 21:04 #1
Velkommen til E. ...

Du har vist ikke haft nogen særlig beskyttelse på din PC !!!

Skynd dig at ta' netværksstikket ud og fortsæt denne tråd på en anden PC hvis muligt...

NB: Lidt mere info ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilket sikkerhedsprogram ? Hvis nogen ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. december 2009 - 21:04 #2
Fortæl dog først hvilket system du kører???? forexempel kører du på nettet med en piv åben Wlan? har du ordentlig antivirus pregram o.s.v.Vi kan ikke se din PC!
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. december 2009 - 21:19 #3
Kl Så var det min tur +5
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. december 2009 - 21:59 #4
Skift også password på alle de steder du kan huske, hurtugt som en i h....... Alle dine billeder, dokumenter og lignende kan du formodentlig ikke forhindre i at komme på nettet, da hackeren formodentlig har kopieret hvad der var værd at kopiere.
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
13. december 2009 - 22:49 #5
Hej. Jeg har gennem tiden fjernet en del virus for folk og har også genskabt slettede filer.
Sluk øjeblikkelig maskinen og ring til mig på 2162 2062
mvh
Poul-Erik
PE Programmering PC
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. december 2009 - 22:53 #6
????????????
Avatar billede issthomas Nybegynder
15. december 2009 - 12:29 #7
Hej igen! jeg har windows xp på computeren, der var tilsluttet norton 2009 med firewall.
jeg har slukket min pc, det gjorde jeg dengang. har nu købt en ny pc og var bare intereseret i at finde ud af hvad som er sket på den gamle.
mvh.
thomas
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
15. december 2009 - 14:39 #8
En hacker har skaffet sig adgang til den formegentlig via et phishing program. Selv foretrækker jeg nu F-secure.
Du kan pille harddisken ud og slutte den til en anden komputer og her tjekke den for "malware". På den måde aktiverer du dem ikke automatisk ved opstarten af komputeren. Hvis dine billeder ikke er slettet, kan du også på denne måde kopiere dem fra den gamle til den nye harddisk. Det er desuden meget vigtigt, at du har en skeptisk holdning til hvilke mails du åbner, ligesom lidt forsigtighed ved surfing på nettet også er tilrådeligt.
Selv de bedste antivirus programmer beskytter kun mod lidt over 90% af den "malware" der findes. Husk på: virusen kommer først,  dernæst kan antivirus programmet laves så det beskytter mod den.
02. januar 2010 - 22:26 #9
(Hvad endte denne med ?)