Avatar billede mstitdk Novice
05. december 2009 - 16:42 Der er 1 løsning

Modul til PHP-Fusion - Programør søges

Hey

Jeg har fået et lille vink af et medlem herinde at min emne (http://www.eksperten.dk/spm/894206) ikke lå på sin rette plads.

Så nu prøver jeg at ligge der her under opgaver.

Nå men sider der en PHP fusion fyr/dame der ud der kan hjælpe mig med at lave et modul til noget håndtering af nogle udrykninger til en brandstation?

Som jeg forespurgte på, er det modul/infusion til PHP Fusion som skal kunne håndtere udrykninger "Udryknings håndtering".

I modulet skal man kunne gøre følgene:

Udryknings nummer (automatisk)
Dato (automatisk, skal kunne rettes)

Udryknings type:
Brand
Redning
Miljø
Felt til fri tekst
Rapport nummer

Tids status på første køretøj:
Udkald Kl.
Afgang Kl.
Fremme kl.
Fri kl.
Hjemme kl.

Køretøjer:
HSE
Autosprøjte
Tankvogn
Rednings båd
Miljø trin 1

her kommer der noget med bemanding af køretøjer, kørsel 1 eller 2 og køretøjets opgave type.

assisterende bereskaber

noget vand forsyning
Materiale forbrug egen styrke

Mandskab på sluknings toget, timer. dette er anderledes fra bemanind

Så er der noget med skade stedet.

Og beskrivelse.

dette er dog kun løst beskevet hvordan selve håndteringen.

det er til at starte med. måske bliver noget af det undladt i starten.

Der ud over skal være noget statestik over:
Udryknings typer
Køretøjer med
Tidspunkter
Udkald på ugen
Sluknings metoder
og objekt.

Det skal være sådan at når vores stationsleder skal indbertte noget løn at han bare kan udskrive en mdr. rapport og evt skrive nogle garage timer og øvelses timer ind i rapporten.

Dem der skal kunne lave disse udryknings rapporter er de bruger som er medlem af gruppen "Holdleder"

på disse billeder kan i se et lignende modul. det skal lige siges at den hjemmeside som modulet er vist på. er lavet i asp, og er spec udviklet til formålet. han gør ikke i php, så han kan desværre ikke hjælpe mig.

HVis i vil se det kan i sende mig jeres mail så skal jeg sende billederne.

da dette jo en stor opgave er der jo nogle penge med i spillet.

Men alt dette kan vi tage over mail.

Jeg smider flere point oven i når der kommer en seriøs henvendelse. har haft kontakt til to. men har ikke hørt fra dem i 5 dage nu.

Håber der er nogen der kan og vil hjølpe mig med dette

Mange hilsner fra Mathias
Avatar billede it-michael Nybegynder
08. december 2009 - 06:45 #1
Hej Mathias

Vi løser den slags opgaver du efterspørg, så er der noget kan du kontakte mig på; michael@outsource-it-to-thailand.dk

Det vil ikke være et problem at lave de nødvendige funktioner i PHP/MySQL som du skal bruge.

Hilsen Michael

www.outsource-it-to-thailand.com
www.js-software.net