Avatar billede cronaldo Nybegynder
04. december 2009 - 06:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Danmarkskort til indsættelse af data i 2 textfelter

Jeg ønsker at få udviklet et kort i JavaScript, hvor man kan trykke på de forskellige landsdele.
Mine specifikke ønsker er et kort ala
j u s t e a t . d  k
eller
u n g a  r b e j  d e . d k,

hvor man kan klikke på et område og så indsætter den det mindste postnummer i "postcode" og det største i "postcodemax" - gerne så jeg kan rette disse to navne til senere hen :)

Den øvrige side er udviklet i PHP, hvis det kan gøre det lettere at udvikle en optimal løsning :)

Opdelingen af landkortet må også gerne være som de to førnævnte domæner, da den passer godt ind i min løsning :)
Avatar billede it-michael Nybegynder
09. december 2009 - 14:05 #1
Hej Cronaldo

Vi lave en lille test "prove of concept" hvor du kan se løsninger på den opgave du gerne vil havde løst.

Pris alt inklusivt er 4500.- DKK.

Du kan se løsningen her

http://sidemageren.dk/flash/maps/

Hilsen Míchael

Michael@outsource-it-to-thailand.dk
Avatar billede cronaldo Nybegynder
11. december 2009 - 12:05 #2
Hej, it-michael.

Det er ikke helt den type jeg tænker på :)

Desværre.
Avatar billede it-michael Nybegynder
11. december 2009 - 12:22 #3
Hej Cronaldo

Den lille illustration vi lavede var kun som "Prove Of Concept", hvis du sender mig en bedre beskrivelse, så mener jeg vi kan løse opgaven.
Vi løser den mod betaling og tilfredshed, din!

Hilsen Michel

du kan som sagt sende mig en bedre beskrivelse på min e-mail

michael@outasource-it-to-thailand.dk
Avatar billede cronaldo Nybegynder
11. december 2009 - 12:30 #4
Okay :)
Jeg kan ikke umiddelbart love, at jeg vil benytte tilbudet - jeg har ikke de store likvider til rådighed i projektet desværre.
Jeg håbede egentligt, at der lå noget open source, som kunne tilrettes :)
Avatar billede it-michael Nybegynder
11. december 2009 - 15:09 #5
Hej Cronaldo

Du kan sende mig et bud, bare gør de på min e-mail så kan vi måske finde en pris der passe for os begge, vi har ikke meget at lave her mellem Jul og nytår.

Så send mig et pris foreslag på michael@outsource-it-to-thailand.dk

Hilsen Michael