Avatar billede serverservice Praktikant
01. december 2009 - 13:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash modul til open source CMS - med 2-3 flashfelter ad gangen

Hej eksperter

Jeg vil høre om der er nogle af jer der kan byde på en løsning til en CMS hjemmeside med flash modul , hvor kunden selv kan indsætte/slette sine billeder.

Visning af flash skulle gerne være med samme funktion som http://remyhaynes.com/ - Under Portfolio

Det er IKKE en flash side jeg søger men en dynamisk side i PHP.
Det skal laves sådan at brugeren selv logger ind og bare uploader sine 9x3 billeder til hjemmesiden som så vises i et flash modul.

Jeg ved ikke hvilket cms man bør vælge og har forsøgt at finde en mulighed med joomla , men der er ikke så mange muligheder
I kan se min demo på www.server-service.dk , men ved ikke om det kan udvikles i joomla eller der bør vælges noget andet?

Hvis du kender et open source CMS system der kan lave den funktion i flash vil jeg gerne høre et bud ?

Hilsen Dennis

I må gerne komme med et tilbud og beskrivelse af løsning til på http://serverservice.dk/contact.php
Avatar billede serverservice Praktikant
01. december 2009 - 18:50 #1
Hej alle- jeg har fået en henvendelse fra en der arbejder med wordpress og det ser ud til at det bliver løsningen.
Min demo kommer på http://wordpress.server-service.dk/ , men den er kun lige lavet idag ....
Avatar billede serverservice Praktikant
01. december 2009 - 18:52 #2
http://joomla.server-service.dk/  - her er joomla demoen flyttet til nu ... men den skal lige rettes lidt til
Avatar billede it-michael Nybegynder
02. december 2009 - 10:39 #3
Hej

Vi kiggede på opgaven den kan enten løses i flash eller som javascript, opgaven vi kan lave løsningen og du betaler når den er løst som beskrevet.

Hvis du sender mig en email så kan jeg give dig en pris.

Hilsen Michael
Avatar billede serverservice Praktikant
02. december 2009 - 12:39 #4
Hej og tak - Jeg ser lige på om det kan laves i wordpress - men det er vigtigt at indhold kan ændres dynamisk - altså at fotos nemt kan udskiftes online ...