Avatar billede jbob Nybegynder
29. november 2009 - 10:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis backup program

Jeg er ude efter et nemt program, der kan tage backup af mine digitale fotos til en ekstern HDD.

Jeg har mange GB så efter den første backup skal det kun kopiere de filer der er nye siden sidste backup.

De programmer jeg har set laver backup af en hel partion - jeg vil bare lave backup af udvalgte mapper.
Avatar billede giweo Juniormester
29. november 2009 - 10:51 #1
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2009 - 10:52 #2
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
29. november 2009 - 11:22 #4
Jeg bruger SyncToy fra Microsoft - det er gratis og kan sættes til både at synkronisere og bare kopiere.
Avatar billede kurt54 Ekspert
29. november 2009 - 11:30 #5
Hvis du kører windows så har Microsoft har et gratis program synctoy - Nu i version 2.
Det virker udemærket og til dit formål bør du nok bruge contribute metoden. Der er 3 ialt - det er vigtigt at forstå forskellene.

mvh
Kurt
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2009 - 11:32 #6
Avatar billede jbob Nybegynder
29. november 2009 - 12:45 #7
Tak for forslagene -  jeg har checket goodsync - det er lige sådan et jeg er ude efter!

220661 smid et svar for point.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2009 - 16:42 #8
Held og lykke med det.
Og tak for point.
Avatar billede JJrgensen Nybegynder
29. november 2009 - 23:06 #9
Du kan få 200 GB for € 49 hos Memopal, dem bruger jeg selv og det spiller bare, mine 3 computere kan køre på samme licens, så det er også billigt.

Tjek www.backupguide.dk for produkter og priser ifm. Online Backup.

Mvh.
//Jesper