Avatar billede taio Novice
26. november 2009 - 20:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Development i access2000 eller access2003

Hej alle eksperter

Jeg skal bruge et program til at lave et run-time modul, som indeholder 2 databaser. Run-time modulet skal genere et installationskit, som kan installeres på en maskine uden access licens.

Hvor kan jeg finde det og kan det fås på dansk?

På forhånd tak

Taio
Avatar billede terry Ekspert
26. november 2009 - 20:11 #1
Access Run-time is included with the developer editions of Access

You can download a Dansih version of the runtime for Access 2002 (XP) here http://www.winfinans.dk/download/WFRuntime.exe

The runtime cant generate an installation kit for you thats something you need to do yourself.
Avatar billede terry Ekspert
26. november 2009 - 20:13 #2
You may find this link of use
http://msdn.microsoft.com/da-dk/office/aa905403(en-us).aspx
Avatar billede terry Ekspert
26. november 2009 - 20:25 #3
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2009 - 21:59 #4
Egentlig skal access runtime komme pakket sammen med en database og dette kan kun gøres fra en developerlicens. Det er først fra runtime 2007 at den må downloades som en stand alone... Her er en 2003 runtime pakket med et eller andet lille program (jeg kan ikke huske hvilket!~)

www.spgprogramming.com/access/accessRuntime.zip
Avatar billede taio Novice
27. november 2009 - 19:20 #5
Tak til begge to. Jeg prøver lige at arbejde lidt med det i har sendt.

Vender tilbage efter weekenden.

God weekend til alle eksperter.

Taio
Avatar billede terry Ekspert
27. november 2009 - 20:27 #6
.
Avatar billede terry Ekspert
27. november 2009 - 20:28 #7
og god weekend herfra
Avatar billede terry Ekspert
03. december 2009 - 14:39 #8
How did it go Taio?
Avatar billede taio Novice
03. december 2009 - 20:10 #9
Jeg er løbet tør for ideer, har forsøgt at læse og installere forskellige løsninger, uden held. Access2007 er ikke en løsning. Da jeg så skal ændre en masse i VB og eksisterende systemer. Jeg skal bruge en developer, så jeg kan lave en runtime med mine databaser. Ligger der en beta eller lign. inden man køber?

Det kunne være dejligt, hvis nogle sad med info, om hvor og hvordan man egentlig får lavet en runtime med developer.

Taio
Avatar billede terry Ekspert
03. december 2009 - 20:25 #10
Avatar billede taio Novice
07. december 2009 - 19:44 #11
Tak for hjælpen.

Jeg syntes ikke der var nogle løsninger jeg lige kunne bruge, men giver point for forsøget.

overvejer at lave det hele over i .net :-)

Taio
Avatar billede terry Ekspert
07. december 2009 - 21:47 #12
"overvejer at lave det hele over i .net :-)"

What, and drop Access???? :o)

And thanks for the points