Avatar billede dennis_sorensen Praktikant
26. november 2009 - 15:29 Der er 2 kommentarer

Tilrette en access database

Jeg har en kundedatabse i access, og er ved at finde ud af at få den justeret.

Jeg skal have rettet nogle overskrifter i formularen samt oprettet nye felter til indtastning i formularen (hvilket formentlig betyder nye felter/tabeller i databasen).

jeg har prøvet at højreklikke på "data" og dernæst "designvisning". Når jeg her retter formularen, bliver ændringerne ikke gemt.

Jeg mangler lidt forståelse af principperne for access.
Avatar billede terry Ekspert
26. november 2009 - 15:34 #1
Avatar billede petersen7913 Forsker
27. november 2009 - 22:33 #2
Sig til hvis du har brug for telefonhjælp.