Avatar billede montago Praktikant
26. november 2009 - 10:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deling af filer over netværk, gjort med kode ?

Jeg kunne godt tænke mig at lave en mappe som er delt på mit netværk, f.eks. \\Montago\NyeFiler

Mappen skal være virtuel - forstået på den måde, at filerne inde i mappen skal frembringes dynamisk og altså ikke findes i Windows filstruktur.

kan dette lade sig gøre med C# ?

eller kender du/i en anden løsning... ?

jer er lidt på bar bund.

Dét jeg allerhelst ville, var at oprette en "gemt søgning" og dele den som en mappe på mit netværk.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. november 2009 - 03:28 #1
Du skal have fat på en SMB/CIFS server.

Dem er der ikke mange af.

Jeg kan kun komme i tanke om:

Samba - C, GPL og ikke egnet til embedding.

JLAN - Java og GPL men nem at embedde i en applikation.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2009 - 03:04 #2
Fundet noget?
Avatar billede montago Praktikant
17. december 2009 - 22:46 #3
Hey Arne

Jeg har slet ikke haft tid, har lige været i Egypten en uge...

Men umiddelbart mener jeg at det med CIFS servere kunne lade sig gøre. har bare ikke nået at kigge på det som sagt - måske i juleferien.
Avatar billede montago Praktikant
22. august 2010 - 08:56 #4
opgav.