Avatar billede gl3x Nybegynder
23. november 2009 - 20:30 Der er 3 kommentarer

Batch filer og kommandoprompt lukker når jeg starter dem.

Har et problem, når jeg f.eks skriver i kommandoprompt ipconfig/release - Så siger den bare at den ikke kan blive genkent som en intern eller ekstern kommando, et program eller batch fil.

Det samme sker hvis jeg skriver ipconfig.
Avatar billede Vandreren Novice
23. november 2009 - 20:43 #1
Det lyder som om du mangler filen ipconfig.exe. Kopier den fra en Windows-cd eller en anden computer med samme Windows-version, og placer den i system-mappen. :)
23. november 2009 - 22:32 #2
Generelt: En idé ville at pænt følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/gl3x - så har 'folk' liiiiiidt mere lyst til at skrive til dig igen...
Nærlæs -> http://www.eksperten.dk/faq
(Som du har fået at vide flere gange...)
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2009 - 23:55 #3
ipconfig /release, ikke ipconfig/release. Huske mellemrummet.
Hvad angår det med at batch filer bare lukker, så kan du skrive følgende linje i slutningen for at undgå det:
[i]pause[i]