Avatar billede peterbjorn Nybegynder
23. november 2009 - 09:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan henter man Facebook billeder over på eget website?

Jeg har prøvet at integrere mine Twitter-status samt Flickr-billeder på eget website, men synes ikke, jeg kan finde tutorials til, hvordan man integrerer Facebook billeder/gallerier.

Det skal ikke være en widget eller badge, men via Jquery/JSON, så output'et kan styles og arbejdes videre med.

Nogen her, der har et How-To-Do eksempel? Gerne hvis nogle har et site, hvor det kører allerede, så jeg kan se det?

På forhånd tak :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
23. november 2009 - 22:39 #1
JSP eller JavaScript??
Avatar billede peterbjorn Nybegynder
23. november 2009 - 22:43 #2
Javascript - troede JSP var forkortelse for det her på Eksperten, da jeg ikke kunne finde andet end Java og JSP?
Avatar billede arne_v Ekspert
23. november 2009 - 22:46 #3
Avatar billede arne_v Ekspert
23. november 2009 - 22:47 #4
JSP = Java Server Pages
Avatar billede peterbjorn Nybegynder
23. november 2009 - 23:41 #5
Ok - mange tak for info :-)

Kan man flytte et indlæg fra én kategori til en anden eller skal man oprette et nyt spørgsmål?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. november 2009 - 01:00 #6
En coadmin skulle vistnok kunne flytte et spørgsmål, men du kan ikke selv gøre det - det nemmeste er at du selv ligger et svar her, accepterer det og opretter i JavaScript kategorien.
Avatar billede peterbjorn Nybegynder
24. november 2009 - 11:37 #7
Spørgsmålet er nu flyttet over i kategorien JavaScript. Tak til arne_v for hjælpen :-)