Avatar billede littlewiz Nybegynder
19. november 2009 - 14:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gammel version af includefil

Jeg har et problem med en side, hvor jeg includere to menuscripts, men det virker som om at include-filerne er fanget i en slag casche.

Jeg har ikke problemer med resten af siden, men når jeg uploader en ny version af mine menu-scripts kommer der kun den gamle version frem.

Jeg har prøvet at opdatere min browser med ctrl+F5.
Jeg har enda forsøgt at slette menuscriptet, men det opdager siden ikke engang, den viser bare den gamle version af menu-scriptet.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. november 2009 - 14:32 #1
Så uploader du det forkerte sted. For hvis filerne er slettet, får du en fejlmeddelelse.
Avatar billede littlewiz Nybegynder
19. november 2009 - 15:02 #2
Problemet fundet, der lå to gamle filer og skabte problemet.
tak fo hjælpen
Avatar billede littlewiz Nybegynder
18. august 2010 - 15:30 #3
lukket