Avatar billede 1xllM Nybegynder
17. november 2009 - 13:01 Der er 1 kommentar

Live Mail i W7

Har lige fået Windows 7 med live mail (64 bit). Hver gang jeg har haft slukket for computeren, virker Live mail Ikke. Jeg får denne meddelelse:
Windows Live Mail kunne ikke startes. Lukker
Windows Live Mail. Kalenderen indeholder
beskadiget data, der tvinger Windows Live Mail til at
lukke. (0x8E5E0408).
Så skal jeg fjerne W Live Mail og hente/installerer det igen. Dette gentager sig hver gang computeren har været slukket.

Er der nogen der har været ude for lignende, og fundet en løsning.
VH Uffe Mardahl
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2009 - 13:20 #1
jeg bruger kun messinger på menu linien. så ligger alt jo på deres server og du kan glemme alt om backup

som du ved kan du lave mapper i messinger
ved et simpelt højre klik på messinger  email indbakke aå enkelt kan det gøres.

http://i33.tinypic.com/2z8rod3.jpg

m.v.h