Avatar billede sydfyn Nybegynder
16. november 2009 - 19:58 Der er 1 kommentar

Oprettelse af en recovery partion

Hej
mit spørgsmål går på, jeg har en 500Gb sata harddisk af mærket Maxtor i min stationære, jeg har på nuværende tidspunkt delt harddisken i 2 lige store partioner. men jeg vil gerne have lavet en partion som indeholder en recovery, hvis min maskine går hen og går ned eller bliver ustabil, at jeg så kan installere det hele på en gang fra denne partion, hvordan laver jeg en sådan partion, og hvad skal jeg bruge til at lave den backup som skal ligge derpå.for er træt af at skal have alle mulige disk i maskinen hver gang.
jeg kører med windows 7 ultimate.
mvh lars
Avatar billede off-line Nybegynder
23. november 2009 - 11:37 #1
Nu er det jo et gammelt spørgsmål, men hvis du ikke i mellemtiden
har fundet ud af det, er her et par storartede gratis programmer,
som kan klare det hele.
http://www.paragon-software.com/home/pm-express/
Kan lave ne ekstra partition hvis du ønsker.
http://www.paragon-software.com/home/db-express/
Kan lave et IMAGE, så du efter problemer er oppe og køre, på
bare 10 min.
Nb. Du skal lade dig registrere for at få en gratil nøgle.