Avatar billede hyben Novice
15. november 2009 - 19:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opload af film til fotogalleri

Jeg skrev følgende til support på ONE.COM hvor jeg har fotogalleri mm:

Hej support

Jeg ønsker mig en kategori til film. Jeg synes det er vældig besværligt
og svært at skulle gå i gang med programmer til opload ... kan I ikke
lave noget så de små familiefilm kan vises fra domænet istedet for at
jeg skal oploade til fx YOUTUBE

Hilsen
Iben

ONE.COM svarede:

Hej Iben,

Nej det er ikke noget vi tilbyder. Du kan evt. finde en afspiller/script
der kan afspille dine videoer direkte på siden.

Det er dog ikke noget vi kan hjælpe dig med at finde eller opsætte, da
vi ikke yder support på kodeskrivning.
Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
One.com

Web-site: http://www.one.com
---------------------------------

Kan nogen herinde hjælpe mig med at finde en afspiller/script
+ vejlede mig i hvordan og hvorledes????
Avatar billede justrace Novice
15. november 2009 - 21:08 #1
Hvad er det for et galleri du har nu?
Avatar billede Bodillen Nybegynder
15. november 2009 - 22:29 #2
Der er et forslag her http://www.webreference.com/programming/javascript/jf/column5/index.html
Lad høre, om det er til at hitte ud af.
Avatar billede hyben Novice
17. november 2009 - 22:11 #3
hej

jeg bruger one.com webhotel med mail, blog, fotogalleri etc...

Underligt! - Jeg fik ingen advisering på Bodillen´s indlæg!
Avatar billede hyben Novice
17. november 2009 - 22:14 #4
.... men der ser svært ud med forslaget. Er der andre ideer? - findes der andre muligheder hvor jeg "bare" kan oploade til?
Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 22:20 #5
Du kan jo selv sætte noget andet op på serveren.

Jeg har en side med Gallery2, og der kan uploades videoklip.
http://gallery.menalto.com/
Avatar billede hyben Novice
18. november 2009 - 13:54 #6
Hej
Tak for svar og henvisning ... PING for point

Hilsen
Iben
Avatar billede justrace Novice
18. november 2009 - 13:59 #7
Jo da, kommer her. :)
Avatar billede justrace Novice
21. november 2009 - 17:11 #8
Jamen så fik jeg jo point alligevel. :)

Hvad blev din løsning?
Avatar billede hyben Novice
21. november 2009 - 17:22 #9
haha ... min løsning blev: Gemmer dit link.

Bruger lige nu tid på at fjerne dubletter på min bærbare og på min eksterne disk - flytter filer og overvejer at opgradere til Windows 7 ... men gider næste ikke alt bøvlet med at installere forfra. Min pc er ny men nedgraderet til XP - så det er en vej der skal gås - 7éren var incl i prisen på min nuværende pc ... Jeg har lige tjekket hvad der kan være af problemer ... mit grafikkort er ikke umiddelbart brugbart til Aero ..håber det kan fixes med opgradering fra producenten .... så mange bolde og løsninger ....
Avatar billede justrace Novice
21. november 2009 - 18:06 #10
Husk nu der skal være 2 af hver, altså så du har backup. :)

Win7 er jo stadig bedre end XP, med eller uden AERO.