Avatar billede hutchy Nybegynder
15. november 2009 - 14:04 Der er 11 kommentarer

Facebook: Ingen kan se hvad jeg skriver på min væg.

Hej.

Min mor har et problem med facebook. Når hun er logget ind og skriver en meddelelse på sin væg, eller inde hos andre er hun den eneste der kan se meddelelsen.

Vi har prøvet næsten prøvet alt, så hvis der sidder en Vis Person der måtte have et forslag, ville det være rart.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
15. november 2009 - 14:09 #1
Indstillinger > Indstillinger for personlige oplysninger > Nyheder og væg >

Så burdte i selv kunne finde ud af resten :)
Avatar billede Jensen DK Novice
15. november 2009 - 14:12 #2
Det er noget med hvad andre må se i jeres profil.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
15. november 2009 - 14:14 #3
Sibidor? Det overstående indlæg, som jeg har skrevet burdte gerne hjælpe.
De skal bare sætte et flueben i > Vis vægopslag
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2009 - 14:39 #4
Nedenstående ER default settings i facebook - dvs. de er som standard sat med flueben, så du har muligvis fået ændret et eller andet.

Klik på indstillinger, klik på indstillinger for personlig oplysninger, klik på Nyheder og væg
Nu kommer du ind til:
"Beskyttelse af personlige oplysningerNyheder og væg"

Der står følgende:
Når du skriver eller slår noget op på en vens væg, vises det måske i jeres fælles venners nyheder.

FLUEBEN I FØLGENDE  (vist med et +)

+ Vis vægopslag

Afsnittet "højdepunkter" på dine venners startsider kan indeholde din seneste aktivitet. Tillad visning af mine aktiviteter i højdepunkter når jeg...

+ Skriver en kommentar til eller tilkendegiver, at jeg synes godt om en note
+ Skriver en kommentar til eller tilkendegiver, at jeg synes godt om et album
+ Skriver en kommentar til eller tilkendegiver, at jeg synes godt om en video
+ Skriver en kommentar til eller tilkendegiver, at jeg synes godt om et link
+ Retter min civilstand

Nylig aktivitet vil blive vist på din væg, når du redigerer din profil. Vis også nylig aktivitet når jeg...

+ Fjerner profiloplysninger
+ Skriver indlæg i et debatforum
+ Tilføjer en ven

HUSK at trykke på GEM ÆNDRING
Avatar billede hutchy Nybegynder
15. november 2009 - 15:43 #5
Alt der er skrevet er allerede fixet :-). Men tak for de hurtige svar..

Nogen andre der kan hjælpe?
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2009 - 15:47 #6
Har du haft logget af facebook, efter du har fortaget ændringene og så logget på med de ændrede indstillinger ?
Avatar billede hutchy Nybegynder
15. november 2009 - 15:53 #7
Ja self. de indstillinger der er jo standard, intet er ændret.
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2009 - 15:59 #8
Hvis ikke der var noget ændret så ville den jo også skrive. :-)

I må lige tænke tilbage på, hvad der evt. er ændret / installeret efterfølgende og problemet er opstået derefter.
Avatar billede hutchy Nybegynder
15. november 2009 - 16:01 #9
Intet er ændret, vi har sammenlignet indstillinger i samtlige muligheder. Jeg har ingen problemer med at skrive.. :)
Avatar billede hutchy Nybegynder
15. november 2009 - 19:20 #10
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2009 - 19:45 #11
Har I tillige tjekket under
"Beskyttelse af personlige oplysninger - Profil" ?
Flueben i Vægbeskeder  - Venner må skrive på min væg
tjek i drop down menu at den IKKE er sat til KUN MIG
Tillig gå i TILPAS og tjek at der er IKKE er prik i KUN MIG der.