Avatar billede compac Seniormester
15. november 2009 - 13:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

opdel skærm i 2 halvdele

Jeg kunne tænke mig en mulighed for at opdele min skærm i 2 halvdele, så man kan aflæse den ene halvdel, medens man arbejder i den anden. Jeg mener der findes et lille freewareprogram, der kan klare det - er der nogen der kender det?
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2009 - 14:10 #1
kender det ikke derfor er jeg med på en lytter
Avatar billede flashion Nybegynder
15. november 2009 - 14:44 #2
Same as treat...
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2009 - 15:00 #3
det findes der måske men ved ikke noget om det men se her.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Split+Screen+freeware&meta=&aq=f&oq=

m.v.h
Avatar billede nissen2630 Novice
15. november 2009 - 15:04 #4
Avatar billede compac Seniormester
17. november 2009 - 12:30 #5
Her er et program, der kan klare det:
http://winsplit-revolution.com/

Det er imidlertid ikke helt ideelt idet det kun "trykker" vinduerne sammen - og ikke foretager et resize, så man undgår at skulle skyde frem og tilbage når man f.eks. skal læst en tekst.
Avatar billede compac Seniormester
17. november 2009 - 17:28 #6
Kan bruges i en snæver vending