Avatar billede Milo-2k Nybegynder
13. november 2009 - 16:35 Der er 9 kommentarer

Hjæl Hjælp Hjælp Tak

Hej alle..

Har efter hjælp på denne side fundet ud af at der skulle nogle flere ram på min pc.. og det er da så kommet, men det er som om det ikke har hjulpet så meget. den kommer med den advarsel den minimale virtuelle hukommelse er for lille, før sagde den "den virtuelle hukommelse er for lille. Hvad kan man ellers gøre for at pcen bliver hurtigere, der er masser af plads på hardisken, der er godt nok en backupdisk på, er det nødvendigt?? kører også tit defrag og det er ikke en masse bras på og der bliver ikk downloadet fra den. så kan ikke forstå hvad det kan være.
Det er en dell dimension e500
og der er kommet 2 giga ram på..

Håber der er nogle der kan hjælpe mig :) tak på forhånd
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2009 - 16:57 #1
Ændre din sidefil/pagefil, se her hvordan:
http://www.helgec.dk/pagefil.html
Avatar billede tiger_dk Mester
13. november 2009 - 17:00 #2
hvad hedder maskinen hel præsis, er det en stationær ?
Avatar billede Milo-2k Nybegynder
13. november 2009 - 17:05 #3
ja det er en stationær en Dell dimension E520

Tak for svarene
Avatar billede Milo-2k Nybegynder
13. november 2009 - 17:18 #4
Hej Haverslev. er sku lidt i tvivl om hvordan jeg lige gør. har et drev c som er oprettet så har jeg backup disk

og så er der 5 andre flytbare drev. det skyldes at vi har sårn nogle kort læsere.

Men er det c drevet jeg skal ændre ??

eller skal jeg lave et nyt??

håber du kan hjælpe
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2009 - 17:32 #5
Hvis du kun har et C-drev og 5 flytbare drev, så er det nemmest at ændre størrelsen på dit C-drevs sidefil - blot følg vejledningen og sæt størrelsen på dit C-drev til 2000 / 4096 du markere blot C-drevet og udfører det som vist / angivet i "ny enhed"
13. november 2009 - 17:48 #6
Velkommen til E. ...

(Hvornår er en PC blevet til en KOPIMASKINE ? Sådan er det lagt i kategorien *S*)

Principielt skal du også oplyse:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede Milo-2k Nybegynder
13. november 2009 - 17:59 #7
Hej Karise Tak

Tja det er et godt spørgsmål. Men jeg kan fortælle at det er en XP pc.

skal jeg så bare køre en system scan og save en Logfile og poste den her inde??

Tak for hjælpen :)
13. november 2009 - 18:21 #8
Tja ... Som beskrevet... Er gennemført på få minutter...
Avatar billede Milo-2k Nybegynder
13. november 2009 - 20:52 #9
Smider det ind hurtigst muligt. har ikke mulighed for det lige nu da jeg er ikke er hjemme ved pcen. Kommer ind i morgen. Håber du vil hjlpe mig der.

Tak for det.