Avatar billede kirkeby Nybegynder
11. november 2009 - 17:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nintendo dsi LYSERØD !

Hej  !

Jeg vil gerne købe en Nintendo dsi i lyserød til min datter, er der nogle der ved om det er muligt herhjemme...  har pt kun fundet nogle der ikke har dansk software..

og er det muligt at spille backup spil på en ny dsi ?

mvh Kirkeby
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. november 2009 - 17:39 #1
Tror kun man kan få dem i sort og hvid. Backup spil kan spilles til første gang du opdaterer (går ud på nettet).
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2009 - 18:07 #2
http://www.nintendo.dk/archive/news/dsi-colours

Der kan du se hvilke farver der er mulighed for officielt.

Backupspil? Nu er det ikke skiver som bliver let ridsede man bruger til sådan en, så det mener du vel ikke seriøst?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2009 - 18:08 #3
P.s.
Du har en del point ude (1361). Kigger du på dem og giver feedback m.m.?
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/kirkeby

http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2009 - 18:11 #4
Lidt mere om mulige farver her: http://www.touchgenerations.dk/archive/news/ds_red_blue_green

Der er nok ikke andet for end at tjekke hos den lokale legetøjsforretning hvilke farver de har.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. november 2009 - 18:24 #5
Det sidste link er til ds lite. Men det første link ser OK ud (kom den 23/10, så det er nok begrænset med hvilke butikker der har dem). Desuden vil jeg give John ret mht "backup". Har lykkedes at vaske SAMME spil 2 gange i vaskemaskinen, og det fungerer stadig.
Avatar billede kirkeby Nybegynder
11. november 2009 - 18:30 #6
stim ->  Tak for info, så må man undlade at opdatere..  :) fandt den på el giganten i rød, men desværre ikke lyserød

John -> tak for linket, jo mener backupspil helt seriøst :)

jeg bøvlede lidt med de points for et par måneder siden, men de gamle ting jeg har oprettet er åbenbart forældet, jeg kan ikke afslutte de spørgsmål...

men hvis i begge giver et svar, deler jeg points mellem jer som tak for hjælpen :)

Mvh Kirkeby
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. november 2009 - 18:40 #7
Jeg samler ikke på point, ellers tak. Ang. de gamle spørgsmål, er det bare at bede dem der har hjulpet med svar, om at svare. Er der ikke et svar du kan bruge, lægger du selv et svar og accepterer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. november 2009 - 09:44 #8
John>>Lægger du et svar her ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2009 - 13:14 #9
:)
Avatar billede kirkeby Nybegynder
12. november 2009 - 20:27 #10
Tak for hjælpen begge 2 :)