Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. november 2009 - 07:01 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg de point jeg selv er kommet til at acceptere

Hej jeg vil høre hvordan sletter jeg de point jeg selv er kommet til at acceptere ved en fejl i et af mine spørgsmål.??

På forhånd tak:)
Avatar billede Jensen DK Novice
07. november 2009 - 07:26 #1
Det kan du ikke, men du opretter en ny tråd med point til?? inde i tråden lægger du så en henvisning til den tråd det drejer sig om, og selve spørgsmålet som du accepterede fejlagtigt lægger du en henvisning til tråden med de nye point.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 07:27 #2
Du kunne oprette et nyt spørgsmål og få, brugeren til at lægge et svar i det nye spørgsmål...
Så kunne du acceptere hans svar :)
Avatar billede Jensen DK Novice
07. november 2009 - 07:29 #3
Når den som skal have de udlovede point har lagt et svar, så sætter du flueben i firkanten undr det farvede svar, og klikker på accepter nede til venstre.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. november 2009 - 08:49 #4
Jeg siger mange tak for hvordan man kunne gøre alså oprette en ny tråd med det samme spørgsmål og henvise til det nye.

Men det syntes jeg er en enorm dårlig ide da, det for det 1. fylder mere plads end nødvendig på E server.

Samtidig syntes jeg det er lidt ireterene´´ kort sagt for dårligt at, man ikke mere kan trække de point tilbage fordi man har kommet til at, blot trykke enn gang forkert i form af en kommentar og et svar.
så de står som om der ikke er blevet lagt et svar ind som man kunne før.

For så er chanchen meget STØRRE for at, E's brugere vil se på spørgsmålet når der ikke er blevet lagt et svar.

For ser jeg feks. et ny oprettede spørgsmål så vil jeg ikke som det første gå ind og se om jeg kan hjælpe da den allerede lyser gult hvilket jo vil sige at, der er en bruger der har lagt et svar da, vedkommen har kommet med en rigtig løsning.

Kan I her på E ikke se den problematik.??

Lige nu når jeg har Jer der er såå flink at svar:-)

Må man godt oprette et spørgsmål og så tage den vidre fra sin MSN konto får at, hurtigere få løst sit problem.??
SELVFØLGELIG med hvor man poster de svar og løsninger ind man har fået på E bagefter.??

Nogen der ved noget om dette da, jeg ikke lige kan se det i reglsættet.

På forhånd TAK for hjælpen;-) I er bare nogle keepers;-)

Hygge
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. november 2009 - 08:50 #5
http://www.eksperten.dk/spm/891511

Det er det her spørgsmål jeg glemte at linke til som, jeg omtalte med de point jeg er kommet til SELV at (ved en fejl) lægge på mig selv.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 08:52 #6
Pillpopper? Jeg bakker dig 100% op.
Der kan godt være ret irriterende, at man ikke bare kan sende point til andre brugere :=)
Men det kan da være det ligepludselig en dag dukker op? - Hvem ved....
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. november 2009 - 09:03 #7
Lars_Schutt´´er du gal en flot sheffer hund du har den er godt manket, nice;-)

Jeg tror du misforstod mig lidt ellers er det mig der ikke lige har formuleret mig ordenligt.

det med at trække de point tilbage man selv har kommet til at, lægge på sig sig selv.

Den mulighed for at, trække dem tilbage har da, været her på E før det er da, ikke mere end små 8-9 månder siden så vidt jeg husker. (jeg mener det forsvandt da de fik lavet ny platform på deres website.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 09:16 #8
Tak for, at du synes at Sif er flot..

Men for 8 - 9 måneder siden, kendte jeg slet ikke noget til E :)
Så du skal ikke spørge mig *G*
Avatar billede Jensen DK Novice
07. november 2009 - 09:40 #9
Du har hele tiden kunne trække dine point hjem igen, ved at lægge et svar og så acceptere det, og det kan man stadig.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. november 2009 - 10:02 #10
Ja men så lukker jeg jo mit spørgsmål som ikke er slut endnu:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. november 2009 - 10:06 #11
fik beskrevet det lidt forkert.

Jeg lukker ikke spørgsmålet men det ser lukket ud i og med point fordeling/pointudgivning allerede er blevet givet ud.
Og så er sandsynligheden ikke ret stor for der er bruger der ikke hidtil har deltaget på mine spørgsmål kigger på tråden og kommer med en tilføjelse i form af ydeligere hjælp til at, få løst sit problem.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. november 2009 - 10:13 #12
Var der en af Jer der kan sige mig om man måtte løse ens oprettede spørgsmål her på eksperten.dk via. MSN-messenger og så poste de kommentar samt svar ind i sit oprettede spørgsmål på eksperten.dk så andre bruger selvfølgelig kan se det hvis de støder på samme problem og kan bruge de oplysninger som, man har talt om og fået løst.??

For det er nogle gange ret forsturende hvis man er i gang med noget der simpelhen ikke kan vente i bare en dag.

Jeg ved ikke om I kender til de med man bare sidder og venter på en eller anden kommer med et svar´´ for det gør jeg hvilket er lidt surt.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. november 2009 - 14:15 #13
Jeg syntes efterhånden at det er blevet meget forvirende, kan egentlig ikke finde ud af hvad du mener.
Din overskrift,Hvordan sletter jeg de point jeg selv er kommet til at acceptere, det har jeg svarret på, men det er åbenbart ikke det du mener.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. november 2009 - 09:22 #14
Der var et tidspunkt FØR eksperten.dk skiftede platform(kort sagt de har ændret deres website) der kunne man slette det svar man var kommet til at tage selv ved en fejl men det kan man ikke mere.

Og det syntes jeg er rimligt ireterene da det så ikke vil få nye brugere til at gide at bruge tid på det spørgsmål da de jo kan se der allerede er lagt et svar.

Er du med nu.? Det er alså ikke særligt svært at forstå og det kan ikke skrives bedre end dette.

Men noget andet er(ikke fordi det gør noget tværdigmog) svare I der har svare indtil vidre når jeg opretter mit spørgsmål til Coadmin.??

Det har jeg tænkt lidt over.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. november 2009 - 13:24 #15
Indtil videre har du kun fået kommentarer, og endhvær i dette forum har lov til at kommentere et spørgsmål, også selvom at man skal være professor for at forstå hvad du mener, man må da håbe at Coadmin kommer forbi og kan forstå meningen, så jeg hopper af her, jeg er nok for dum til sådan et spørgsmål.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. november 2009 - 15:35 #16
Hold da helt op der er en der bliver hurtigt sur, hvilket jeg slet ikke forstår du tager det på den måde bare fordi jeg skriver(kort sagt) spørger hvorfor I svarer når jeg havde oprettet spørgsmålet i katagorien "coadmin" såment ikke andet, da det undrede mig lidt efter et par svar og jeg ikke fik det svar jeg ude efetr 1. gang og skrev det igen bare lidt anderledes fordi der var nogen der ikke helt forstod hvad jeg mente.

Og så kiggede jeg på Jeres profiler for at se om nogle af Jer i denne tråd var codamin.

Og det kunne jeg se det var I ikke. Så derfor spurgte jeg.

At du så bliver godt fornærmet kan jeg desvære ikke gøre for og du har heller ingen grund til det hvis du nu læser hvad det er jeg har skrevt tideligere.

Ja klart alle må deltage i en tråd det har jeg ALDRIG eller brokket mig over der var, vel.

Det gør det jo kun bedre.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. november 2009 - 15:37 #17
Bare glem det spørgsmål jeg kan aligevel ikke bruge de point til julegaver:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. november 2009 - 10:48 #18
Hejsa silbidor, stille freinds.? For mig så er svaret JA da naturligvis.:)
Avatar billede exp Juniormester
14. december 2009 - 11:29 #19
Du må gerne oprette et spørgsmål, og tage diskussionen over fx MSN. Men i så fald må du ikke uddele point til hjælperen.

Du må kun uddele point for spørgsmål, der er direkte besvaret i tråden på eksperten.dk

Og med hensyn til det med at oprette nye spørgsmål med point, når der er sket en fejl, så er det sådan det foregår. I så fald så skal der, i den nyoprettede tråd, tydeligt angives begrundelse herfor, samt linkes til det oprindelige spørgsmål.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede Jensen DK Novice
14. december 2009 - 12:44 #20
Jeg vil stadig holde på at kommentaren i #1 er den rigtige besvarelse til overskriften og indledningen i spørgsmålet.