Avatar billede no_8000 Nybegynder
06. november 2009 - 01:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

YouTube - rettelse af tekst

Jeg har uploadet en musik video, hvor jeg i filnavnet inden upload glemte at lave en bindestreg imellem bandnavn og title.

Nu mangler den i navn/titel ud for det lille billede man får som søgeresultat (når jeg finder den via søgefunktionen). Og jeg kan ikke finde ud af hvordan man retter det i kontoen. Kan jeg ikke det? Er jeg nød til at uploaden den på ny?

Bindestregen er med i overskriften både over og i videoen, når man ser den.
Avatar billede no_8000 Nybegynder
06. november 2009 - 02:02 #1
Jeg ved godt en bindestreg ikke er verdens største problem. Men vil gerne have at det er perfekt. :)
Avatar billede no_8000 Nybegynder
07. november 2009 - 00:57 #2
Har løst sig selv. Det lader til løsningen på den slags, på YouTube, generelt hedder tålmodighed. Det må jeg prøve at huske.
Avatar billede no_8000 Nybegynder
07. november 2009 - 00:57 #3
.
Avatar billede no_8000 Nybegynder
05. december 2009 - 21:05 #4
Profilen er lukket!