Avatar billede Endelave Nybegynder
03. november 2009 - 18:23 Der er 2 kommentarer

DVB-T49

Jeg har i sommerhuset en Lumatron DVB-T49.
Når jeg forlader sommerhuset, slår jeg alt strøm fra på relæet.
Forsvinder oplysninger fra apparatet, således jeg næste gang jeg slår strømmen til, skal starte forfra med programmering?
Werner
Avatar billede justrace Novice
03. november 2009 - 18:59 #1
Det kommer an på hvilken slags hukommelse der er brugt i apparatet. Hvis det er ligesom flash-kort, sker der ikke noget, men er det noget der bruger strøm, som eks. et lille kviksølvbatteri ligesom på et bundkort, så løber det tør efter et stykke tid.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2009 - 17:00 #2
endelave har du fået kigget i manualen?