Avatar billede kingshah Nybegynder
14. juli 2001 - 15:58 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Counterstrike?

Hej med jer derude...
jeg håber en af jer kan hjælpe mig...
mit problem er at hvergang jeg prøver at logge på en cs server fryser den, og jeg bliver nød til at genstarte.
jeg har Adsl (teledanmark), de rigtige driver, alt korrekt installeret osv.
den fryser allerede i konsollen hvor jeg får følgende besked:
        Server (o CRC)
        Server #1

Help me man!!!!!!!!!
Avatar billede zycho Nybegynder
14. juli 2001 - 16:00 #1
Spil Unreal Tournament i stedet. Det virker og er 10000000000 gange sjovere *gg* :oD
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
14. juli 2001 - 16:00 #2
Kan du selv starte et spil ? Det er for lige og tjekke om det er noget med dit grafikkort.
Avatar billede kingshah Nybegynder
14. juli 2001 - 16:03 #3
jeg har kun problemer med online spil altså jeg kan ikke logge på nogen servere!!!!
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2001 - 16:07 #4
kører du med zonealarm så luk den!

eller en anden firewall
Avatar billede kingshah Nybegynder
14. juli 2001 - 22:33 #5
jeg bruger gamespy og har ind i options fortalt programmet at jeg har firewall. jeg er meget villig til at få den fjernet men kan ikke finde ud af det og samtidig vil teledanmark heller ikke hjælpe.......
Avatar billede the_email Nybegynder
15. juli 2001 - 18:45 #6
Start Halflife, tryk på Costum Game, Activate CS og tryk på Refresh, det virkede for mig indtil jeg geninstallerede Windows.

TheEmail
Avatar billede -and1- Nybegynder
19. juli 2001 - 23:24 #7
Den mangler nogle filer eller også er det hvis du ik har noget grafikkort......
Ellers få en anden internet forbindelse!!!!!!
Avatar billede the_email Nybegynder
14. september 2001 - 17:53 #8
Øhh... tak for point; hvad virkede.