Avatar billede bech1992 Nybegynder
27. oktober 2009 - 15:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vista Boot screen FLASH.. HJÆLP!!!! 10min arbejde

Jeg står og skal bruge vista bootscreen, til nogen grafik, men kan ikke finde ud af at lave det i adobe flash, så jeg tænkte om der var nogen der kan lave det eller, som kender et sted hvor det er lavet som man kan downloade??
I kan se hvad jeg mener her http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Vista-Boot-Screen/41851

men i stedet for at der står microsoft corporation, skal der står noget andet tekst...

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. oktober 2009 - 20:11 #1
Du kan hente billedet her, og så selv ændre teksten

http://peter.mpbrun.dk/20070223/windows-vista-tweak-lav-din-egen-boot-skrm/
Avatar billede bech1992 Nybegynder
28. oktober 2009 - 09:54 #2
Det er desværre ikke det jeg søger, det jeg skal bruge er selve flash filen.. og så skal teksten bare ændres til noget andet
Avatar billede Vandreren Novice
28. oktober 2009 - 12:28 #3
Hvad med at køre Vista i en VM, capture boot-animationen, redigere teksten i videoen og konvertere til flash?
Avatar billede bech1992 Nybegynder
28. oktober 2009 - 12:31 #4
#vandreren  hvordan ville du gøre det?
Avatar billede Vandreren Novice
28. oktober 2009 - 13:00 #5
Jeg har ikke haft brug for at køre Vista i en VM, så jeg ved ikke hvilket program der egner sig bedst. Jeg bruger selv VirtualBox med XP, men ved ikke hvordan den kører Vista.

Det afhænger også af ydeevnen på den PC. VirtualBox burde dog være bedre end VirtualPC, fordi den kan tildele en større mængde VRAM. Måske er VMware endnu bedre?
Avatar billede Vandreren Novice
28. oktober 2009 - 13:02 #6
Korrektion af tastfejl:

Det afhænger også af ydeevnen på din PC.
Avatar billede bech1992 Nybegynder
12. januar 2010 - 12:36 #7
Hej. jeg kunne ikke lave det, så jeg fik en anden til at lave filen.. smid et svar og få point
Avatar billede Vandreren Novice
12. januar 2010 - 13:48 #8
Fint at du fik det lavet. :)
Avatar billede bech1992 Nybegynder
24. januar 2010 - 19:53 #9
ja, jeg fik en fra min skole til at lave det for mig :)
Avatar billede bech1992 Nybegynder
24. januar 2010 - 19:54 #10
hov vandreren skriv lige et svar og så lidt point :)
Avatar billede Vandreren Novice
04. februar 2010 - 19:57 #11
Det er for sent, når du allerede har accepteret dit eget svar.

Du har nok mere brug for de points end jeg, så behold dem bare. :)

Jeg vil anbefale dig at (gen)læse FAQ for eksperten.dk, så du fremover er klar over hvordan det foregår med accept af svar og tildeling af points.
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede bech1992 Nybegynder
05. februar 2010 - 09:47 #12
Det må du undskylde, ja kan lige oprette en ny tråd så du får point :) troede godt man kunne give point efter man havde accepteret ét svar.. Sorry :S
Avatar billede Vandreren Novice
13. februar 2010 - 21:31 #13
Jeg kan fint undvære de points, ellers mange tak. :)